تصادف رانندگی در محور کازرون به شیراز ۱۰ نفر را راهی بیمارستان کرد.

بهمن جمشیدی رئیس اورژانس ۱۱۵ شهرستان کازرون در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اظهار کرد: بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو زانتیا و یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ در محور کازرون به شیراز بعد از بورنجان ۱۰ نفر مصدوم شدند.

وی تصریح کرد: مصدومان حادثه پس از اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان‌های نمازی، رجایی و چمران شیراز و، ولی عصر کازرون انتقال داده شدند.

رئیس اورژانس ۱۱۵ شهرستان کازرون اضافه کرد: برای امدادرسانی به مصدومان این حادثه ۵ دستگاه آمبولانس اورژانس و یک دستگاه آمبولانس هلال احمر به محل اعزام شد.

بهمن جمشیدی بیان کرد: علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در حال بررسی است.

رئیس اورژانس ۱۱۵ شهرستان کازرون توصیه کرد: از عجله و شتاب بی مورد هنگام رانندگی خودداری کنند و برای حفظ سلامتی خود و همسفران به قوانین رانندگی احترام بگذارند.

شهرستان کازرون در فاصله ۱۲۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

انتهای پیام/چ

تصادف رانندگی در محور کازرون به شیراز

برچسب ها: حوادث ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عادل
۲۰:۲۲ ۰۱ دی ۱۳۹۷
من دیروز خودم لحظه وقوع تصادف اونجا بودم و تمام مصدومان را خودمان و مردمی که اونجا بودند بیرون کشیدیم ، واقعا صحنه دلخراش و ناراحت کننده ای بود ، در میان مصدومان یک کودک حدود دو ساله بود که به علت زمان بردن آمدن آمبولانس با یک ماشین سواری فرستادیمش مرکز اورژانس من با خواندن خبر سلامتی این افراد بسیار خوشحال شدم ، خدا را شکر
آخرین اخبار