تردد در محور راز و جرگلان خراسان شمالی فقط با زنجیرچرخ امکانپذیر است.

بارش برف در راز و جرگلان خراسان شمالیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: تردد در محور راز به دلیل بارش برف شدید و احتمال یخ زدگی جاده فقط با زنجیر چرخ امکانپذیر است.

سرهنگ علیرضا حسین زاده گفت: هم اینک در محور راز در محدوده تخته باغلق بارش شدید برف را داریم که باعث لغزنده شدن جاده شده و احتمال یخ زدگی وجود دارد.

وی با تاکید بر فعالیت نیرو‌های راهداری در این محور، افزود: تردد در این‌محور فقط با استفاده از زنجیر چرخ امکانپذیر است.

سرهنگ حسین زاده اظهار داشت: در گردنه امین الله، جوزک و اسدلی نیز مه غلیظ را شاهد هستیم که باعث کاهش دید افقی رانندگان شده است.

وی با اشاره به بارش باران در محور چمن بید و لغزنده شدن جاده، گفت: در سایر محور‌ها نیز هوا ابری و سطح جاده‌ها به دلیل بارش باران از روز گذشته لغزنده است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی در ادامه به وقوع چندین فقره تصادف در محور‌های این استان نیز اشاره کرد و اظهار داشت: در کیلومتر ۳۲ محور آشخانه به بجنورد تصادف دو دستگاه وانت نیسان و وانت پیکان به دلیل تجاوز به چپ وانت پیکان یک کشته و یک مجروح داشت.

وی افزود: در کیلومتر ۳۵ محور بجنورد به آشخانه نیز عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی باعث برخورد یک دستگاه خودروی پراید به گاردریل جاده شد.

وی افزود: در این تصادف سه نفر در محل حادثه مجروح شدند که یکی از آن‌ها به دلیل شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت کرد.

سرهنگ حسین زاده گفت: در کیلومتر ۳۰ جاده راز به بجنورد نیز در نتیجه واژگونی یک دستگاه خودروی پژو پارس به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه یک‌نفر مجروح شد.

وی افزود: همچنین تخطی از سرعت مطمئنه در کیلومتر پنج محور بجنورد به شیروان باعث خروج سواری پراید از جاده شد که یک مجروح بر جای گذاشت.

وی تصریح کرد: در کیلومتر پنج محور بجنورد به اسفراین نیز واژگونی سواری پژو ۲۰۶ یک مجروح داشت که علت این حادثه نیز تخطی از سرعت مطمئنه بوده است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی به همراه داشتن تجهیزات ایمنی زمستانه از قبیل: زنجیر چرخ و وسایل گرمایشی و جلوگیری از تردد‌های غیرضروری را به رانندگان توصیه کرد.

انتهای پیام/ف

بارش برف در راه خراسان شمالی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.