مسئول موسسه خیریه آبشار عاطفه نایین گفت : به همت خیرین نایینی بسته هایی برای شب یلدا برای خانواده های محروم نایین آماده و بین 140 خانوار توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، شب یلدا از دیرباز به‌عنوان یکی از آیین‌های سنتی ایران باستان در بلندترین شب سال شناخته و علتی بوده است تا خانواده‌ها دورهم نشینی صمیمانه‌ای را باهم داشته باشند، در این بین نباید فراموش کرد در همین دور و بر خودمان خانواده‌هایی هستند که به دلیل برخی از مشکلات دچار تنگدستی یا نیازمندی‌هایی شدند که توانایی خرید نداشته تا با خانواده خود از ویژگی های خاص این شب بهره مند شوند .

امروز مراکز خیریه‌ای هستند که به دور از هرگونه هم همه برای اینکه سفره تعدادی از این خانواده‌ها را در این شب پربار کنند با کمک خیرانی اقدام به تهیه بسته ایی برای رفع نیاز آنان می‌کنند، که موسسه خیریه آبشار عاطفه نایین را می‌توان یکی از پیشگامان این عرصه بیان کرد.

اشرف السادات موسوی نژاد در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان گفت: به مناسبت فرا رسیدن شب یلدا و با هدف اینکه خانواده ای از شادی این شب بی بهره نماند توانستیم با کمک خیرین نایین 140 بسته ویژه شب یلدا شامل میوه ، آجیل ، شکلات،شیرینی و تنقلات سنتی نایین در بین خانواده های بی سرپرست ، بدسرپرست و نیازمند شهرستان نایین توزیع شد.

مسئول موسسه خیریه آبشار عاطفه نایین با بیان اینکه رضایت خداو شادی فرزندان خانواده های بی سرپرست از اهداف این موسسه است افزود: طی برگزاری جشنی به مناسبت شب یلدا برای کودکان بدسرپرست و بی سرپرست در روز پایانی فصل پاییزحدود 50 نفر از کودکان زیر 15 سال میزبان این موسسه دریکی از مراکز تفریحی بودند.

برگزاری این جشن ها در شب یلدا علاوه بر همدردی با نیازمندان ، ایتام توانسته با تقسیم شادی و شور شب یلدا با این عزیزان رضایت خدا را در طولانی ترین شب سال درپی داشته باشد.

انتهای پیام/ب

اهدای 140 بسته ویژه شب یلدا برای خانواده ها ی نیازمند در نایین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.