در ۴۰ سال گذشته دشمن طمع به‌کندن و برداشتن انقلاب اسلامی داشت/ نهادینه‌کردن ارزش‌های انقلاب در مطبوعات و فضای مجازی کار ارزشمندی استسرپرست استانداری خراسان رضوی گفت:دشمن طمع به‌کندن و برداشتن انقلاب اسلامی داشت اما با رشادت و ایثار ، جوانان پیروزی را برای ملت و کشور رقم زدند.
 
به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، قربان میرزایی سرپرست استانداری خراسان رضوی دیشب در مراسم اختتامیه سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی که با حضور مسؤولان استانی و اصحاب رسانه در تالار شهر مشهد برگزار شد، گفت: کمترین نقش رسانه‌ها می‌تواند حفظ دستاورد‌ها و نگه‌داشتن و انتقال به‌نسل‌های بعدی باشد.

وی تصریح کرد: چهلمین سالگرد انقلاب امسال با یک حادثه دیگری مقارن است و آن جنگ جدید اقتصادی است و همان‌گونه که در دفاع مقدس توانستیم با ایثار به‌پیروزی برسیم در این جنگ نیز می‌توانیم پیروز میدان باشیم.

سرپرست استانداری خراسان رضوی گفت: تبریک می‌گویم به‌کسانی که در این جشنواره زحمت کشیدند، نهادینه‌کردن ارزش‌های انقلاب در مطبوعات و فضای مجازی کار ارزشمندی است و این جشنواره می‌تواند از سطح استانی به‌سطح ملی و بین‌المللی نیز ارتقا یابد.

میرزایی افزود: امروز حضور ما در کنار یکدیگر و در صف مقابل دشمنان، فارغ از همه اختلاف سلایق باشد.
 
انتهای پیام//آ.ف
 

اتحاد موجب ناامیدی دشمنان می شود

برچسب ها: رسانه ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.