بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: در همه پست‌های تیم ملی فوتبال ترافیک وجود دارد، اما نگاه این آدم به تیم ملی فوتبال کشورمان، ملی نبود.

درخشان: نگاه کی روش به تیم ملی فوتبال کشورمان ملی نبودبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید درخشان بازیکن اسبق باشگاه پرسپولیس در مورد بازیکنانی که کی روش برای اردوی آماده سازی رقابت های جام ملت های آسیا  به تیم ملی فوتبال دعوت کرده است گفت: در همه پست های تیم ملی فوتبال ترافیک وجود دارد اما نگاه این آدم برای تیم ملی فوتبال کشورمان ملی نبود.

کی روش اگر موفق شد قراردادش را 10 ساله تمدید کنند

او در مورد اینکه آیا موافق تمدید قرارداد کی روش هست یا خیر گفت: هر وقت او موفق شد ما حاضریم قراردادش را برای 10 سال دیگر تمدید کنیم. ما به همان ندازه که کاشتیم باید برداشت کنیم. شما بازی های تیم ملی فوتبال را نگاه کنید و ببینید که ما با چه کیفیتی فوتبال بازی می کنیم. گزارشگر ما در دقیقه 19 می گوید خدا کند که داور سوت بازی را بزند. ما هنوز نمی توانیم 5 پاس به هم بدهیم. 20 درصد مالکیت توپ را نداریم پس برای چه فکر کنیم که باید قهرمان جام ملت های آسیا شویم.

درخشان ادامه داد: ما زمانی می توانیم قهرمان آسیا شوم که موجودیت فوتبالمان، فوتبالی رو به جلو باشد و بعد انتظار داشته باشیم تیم ما قهرمان شود. اینکه ما 11 نفره دفاع کنیم نمی توانیم قهرمان آسیا شویم.

بازیکنان سیرالئون با دمپایی به ایران آمده بودند!!

او در پاسخ خبرنگار که تیم ملی بعد از جام جهانی فوتبال رو به جلو بازی می کند گفت: با چه تیمی ما هجومی بازی کردیم؟ با تیم هایی که آمده اند ایران تا فوتبال را از خود ما یاد بگیرند. آیا شما یک تیم گردن کلفت را به ایران آورده اید که ببینید می توانید مقابل آنها هجومی بازی کنید؟ طرف با دمپایی به ایران آمده با دمپایی رفته است، ما از اینها چه چیزی می خواهیم یاد بگیریم؟

تیم ملی فوتبال ما هجومی بازی نمی کند

درخشان در مورد اینکه کی روش گفته است برای جام ملت ها فوتبالی هجومی ارائه خواهیم داد گفت: شما یک شبه می توانید حرف بزنید و عمل کنید؟ لازمه ی این حرف این است که تمرین کنید، بازی های تدارکاتی خوبی انجام دهید. آیا ما در تمام بازی های مقدماتی تا به الان توانسته ایم 3 گل به ثمر برسانیم. همچین چیزی نداشتیم پس ما هجومی بازی نمی کنیم. اتفاقی از روی خلاقیت بازیکنان یک گل به ثمر می رسانیم و بازی را می بریم.

ببینید با چه تیم هایی بازی کرده ایم که نباخته ایم

او ادامه داد: زمانی تیم هجومی بازی می کند که تیم حریف را در 18 قدم نگه دارد و 20 موقعیت گل ایجاد کند و 2 گل بزند آنوقت بگوید هجومی بازی کردیم اما موفق به گلزنی نشدیم. اینکه 90 دقیقه دفاع کنید بعد با اشتباه حریف یک گل بزنیم بعد بگوییم بردیم که نمی شود. بعد هم رنکینگمان را ببریم بالا بگوییم ما اصلا نباختیم. ببینیم با چه تیم هایی بازی کرده ایم که نباختیه ایم. ژاپن و کره با چه تیم هایی بازی می کنند و ما حیثیت فوتبالمان را با این تیم هایی که دعوت می کنیم زیر سوال می بریم. ترینیداد و توباگو کجای فوتبال دنیا قرارا دارد؟ به من پاسخ بدهید. شاید این ما هستیم که فوتبال را نمی فهمیم.

پوشیدن پیراهن تیم ملی برای هر فردی افتخار محسوب می شود

درخشان در مورد این موضوع که کی روش برای اینکه پاداش هایش به خطر نیافتد با تیم های سطح پایین بازی تدارکاتی می گذارد گفت: پاداش چی؟ مگر ما برای پول فوتبال بازی می کنیم؟ ما برای پیراهن تیم ملی فوتبال بازی می کنیم. پوشیدن این پیراهن برای هر کس یک افتخار محسوب می شود. مگر ما زمانی که بازی می کردیم برای پاداش بازی می کردیم؟! کسی که چنین نگاهی دارد بهتر است اصلا در تیم ملی حضور نداشته باشد. ما باید برای ارق ملی پیراهن تیم ملی را بر تن کنیم نه برای پاداش.

اگر با یک تیم خوب بازی می کردیم می توانستیم نقاط ضعفمان را شناسایی کنیم

او در مورد اینکه کی روش اعتقاد دارد تیم ما اگر جلوی تیم های بزرگ بازی تدارکاتی برگزار کند و شکست بخورد روحیه خود را از دست می دهد گفت: این نگاه به نوعی عوام فریبانه است و اگر ما بایک تیم خوب فوتبال بازی کنیم و 5 گل هم دریافت کنیم حداقل می فهمیم مشکلات تیممان کجاست. نه اینکه یکی تیمی را به اینجا بیاوریم یک چیزی هم از ما یاد بگیرد و بعد تشکر کند و برود.

ما انتظار داریم تیم ملی مثل ژاپن فوتبال بازی کند

درخشان ادامه داد: ژاپن در جام جهانی بد بازی کرد؟ او هم یک تیم آسیایی است. ما نیزمی خواهیم مثل ژاپن فوتبال بازی کنیم. ما داریم می گوییم در آسیا تیم ما اول است پس پتانسیل خوبی داریم. ما نباید بازیکنانمان را زیر سول ببریم. ما لژیونرهای خوبی داریم و اینکه بگوییم پتانسیل کشور ژاپن در ایران وجود ندارد حرف درستی نیست.

تیم ما رو به جلو بازی کردن را بلد نیست

او ادامه داد: تیم ملی فوتبال کشورمان باید بهتر از اینها فوتبال بازی کند اما متاسفانه هنوز تیم ما رو به جلو بازی کردن را بلد نیست. تیم ما بهترین دفاع کننده در آسیا است اما در قسمت تهاجمی مشکل داریم. امیدوارم تیم ما در جام ملت های آسیا موفق باشد چون بازیکنان خوبی داریم و پتانسیل قهرمانی را داریم اما مهمترین نکته هدایت تیم ملی و کادر فنی این تیم است که چه عملکردی خواهند داشت.


بیشتر بخوانید:

پروین روبروی برانکو قرار گرفت/ خودزنی پرسپولیس در ورزشگاه شهید کاظمی + تصاویر

پست عجیب اینستاگرامی معاون باشگاه پرسپولیس

برگزاری تمرین سرخپوشان / تغییر پست پرسپولیسی‌ها در تمرین


انتهای پیام/

صحبت های درخشان در مورد تیم ملی فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بیسواد
۱۷:۳۲ ۲۹ آذر ۱۳۹۷
فقطتو و میناوند راست میگین

میترسم قهرمان بشه ایران و پرسپولیسی ها همتون مریض شین از غم و غصه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۳ ۲۹ آذر ۱۳۹۷
کاملا درست میگه. دفاع کردن رو همه بلدن. 11 نفر بزار جلو دروازه. تو جام جهانی 2010، کره شمالی با دفاع به برزیل 2-1 باخت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۶ ۲۹ آذر ۱۳۹۷
تو خوبی
آخرین اخبار