نام سید جلال حسینی در بین ۵ بازیکن غایب اصلی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ قرار گرفت.

نام حسینی در بین 5 غایب بزرگ جام ملت های آسیا2019به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سایت «فاکس اسپورت آسیا» نام پنج بازیکن بزرگ که در جام ملت های آسیا 2019 غایب هستند را منتشر کرد و در بین اسامی نام سید جلال حسینی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران و تیم فوتبال پرسپولیس نیز دیده می شود.

سایت فاکس اسپورت نوشت: حسینی در جام جهانی 2014 برزیل توانست به عنوان بازیکن خط دفاعی تیم ملی فوتبال ایران مقابل بازیکنان بزرگی از جمله آنخل دی ماریا ایستادگی کند. جلال حسینی در 116 دیدار تیم ملی فوتبال ایران حاضر شده و 11 سال سابقه فعالیت در تیم ملی فوتبال ایران را دارد و جزو 4 بازیکن سرشناس ایران پس از بازیکنانی همانند جواد نکونام، علی دایی و علی کریمی است.

سایت فاکس اسپورت در ادامه نوشت: حسینی 36 ساله در حالی که حتی به همراه تیم ملی فوتبال ایران به مسابقات جام جهانی 2018 روسیه دعوت نشد، اما هنوز هم جزو قوی ترین بازیکنان فوتبال است. حسینی همراه با تیم فوتبال پرسپولیس توانسته علاوه بر قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران به مرحله فینال لیگ قهرمانان آسیا 2018 نیز صعود کند و با 2 گل خود در مرحله حذفی مسابقات برابر تیم های الدحیل و الجزیره امارات سبب صعود پرسپولیس به مراحل بالاتر شود.

سایت فاکس اسپورت آسیا، 4 بازیکن دیگر به نام های کهیل از استرالیا، الجاسم  از عربستان سعودی، هوندا و هاسبه از ژاپن را نیز در لیست غایبان اصلی تیم های آسیایی در جام ملت های آسیا 2019 قرار داد.


بیشتر بخوانید:

دژاگه:به دنبال قهرمانی در جام ملت های آسیا هستیم/مردم ایران را خوشحال خواهیم کرد

دروغ بزرگ هندی‌ها برای بازی دوستانه با تیم ملی فوتبال ایران

ملی پوشان فوتبال ایران در رویای فتح جام ملت‌های آسیا


انتهای پیام/

پنج بازیکن غایب بزرگ جام ملت های آسیا 2019

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۲ ۲۹ آذر ۱۳۹۷
از نظر سن و سال گفته.
آخرین اخبار