عربشاهی: پرسپولیس را به پیشکسوتان بفروشند/ رهبری فرد عروسک خیمه شب بازی است/ پیشنهاد دورتموند را به خاطر پرسپولیس رد کردمضیا عربشاهی پیشکسوت پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در حاشیه بازی تیم پیشکسوتان پرسپولیس و شاگردان برانکو درباره واگذاری باشگاه پرسپولیس گفت: بهتر است اگر وزارت ورزش و جوانان قصد فروش این باشگاه را دارد آن را به شرکت پیشکسوتان کهن پرسپولیس بفروشد. چون پرسپولیس متعلق به پیشکسوتان و هواداران است. وزارت حتی می تواند پرسپولیس را ده سال به ما اجاره دهد. قول می دهیم حتی یک ریال هم از وزارت نگیریم.

او ادامه داد: بازیکنان و پیشکسوتان بزرگی مانند علی پروین حضور دارند که می توانند پرسپولیس را اداره کنند. ما سال ها بدون چشمداشت برای پرسپولیس بازی کرده ایم. در همان سال ها از دورتموند آلمان پیشنهاد داشتم اما به خاطر پیراهن قرمز پرسپولیس نرفتم.

عربشاهی درباره صحبت های بهروز رهبری فر که گفته بود پرسپولیسی ها برای پول از این سر شهر به آن سر شهر می روند و توانایی اداره باشگاه را ندارند بیان کرد: اگر من از پروین دفاع می کنم نه هزار تومان به جیب من می رود و نه هزار تومان به جیب پروین. رهبری فر همانند عروسک خیمه شب بازی شده است. امثال او برای خرید 10 کیلو ارزن به این در و آن در می زنند.


بیشتر بخوانید:

پرسپولیس، هوای تازه و مخاطرات آن/ پنجره باز برای برانکو و تیمش دردسر می‌شود؟

پروین روبروی برانکو قرار گرفت/ خودزنی پرسپولیس در ورزشگاه شهید کاظمی + تصاویر


انتهای پیام/

اظهارات عربشاهی درباره پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار