رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان خلخال به آمادگی این شهرستان جهت میزبانی از رویدادهای ورزشی زمستانی اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،محمد رضا شایقی، رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان خلخال در جشن شب یلدا تصریح کرد: شهرستان خلخال تمامی امکانات خود را جهت میزبانی از رویدادهای ورزشی زمستانی آماده کرده است.

 وی افزود: ستاد جشنواره گردشگری زمستانی در خلخال به ریاست فرماندار و دبیری میراث فرهنگی شهرستان تشکیل شده و بخش های مختلفی از جمله تندیس های یخی، مسابقه عکس زمستانی، ورزش های زمستانی از جمله اسکی و صعود به آق داغ پیش بینی شده است.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان خلخال تاکید کرد: به منظور جذب و ماندگاری گردشگران تاسیسات گردشگری زمستانی نیز تقویت می شود و در این راستا احداث پیست اسکی در منطقه نمونه گردشگری ازناو برنامه ریزی شده است.

شایقی همچنین به پیشرفت مطلوب زیرساخت های گردشگری اشاره و تصریح کرد: اجرای سنگ فرش در روستای خمس، دیوار حائل روستای کزج، مرمت مقبره کشف الدین، تجهیز اداره میراث فرهنگی و واگذاری نمایشگاه دائمی صنایع دستی به بخش خصوصی جهت ساماندهی به اتمام رسیده است.

انتهای پیام/ع

گردشگری زمستانی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.