اخبار ورزشی از بسکتبال، فوتسال، کاراته، تکواندو، فوتبال و والیبال نشسته را در روز پنجشنبه ۲۹ آذر ماه را مشاهده کنید

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزویندر بسته اخبار ورزشی امروز پنجشنبه شاهد خبر‌هایی، از مصاف تیم‌های فوتسال و بسکتبال شهرداری قزوین در لیگ یک، دو تکواندو کار الوندی در اردوی تیم ملی بزرگسالان، نایب قهرمانی تیم کاراته استان در رقابت‌های انتخابی تیم ملی نوجوانان، تیم فوتبال امید کاسپین فردا به میدان می‌رود و شرکت تیم والیبال نشسته فیروز قزوین در رقابت‌های لیگ یک هستید.

تیم فوتسال شهرداری فردا به میدان می‌رود

در ادامه رقابت‌های لیگ یک فوتسال کشور و در بازی هفته سیزدهم، تیم فوتسال شهرداری قزوین در بازی خانگی از تیم مقاومت تهران میزبانی می‌کند، این بازی ساعت ۱۴ در سالن شهید بابایی برگزار می‌شود.

شاگردان محمد باغبان صالحی با ۱۶ امتیاز در مکان چهارم گروه دو قرار دارد.

تیم بسکتبال شهرداری فردا به میدان می‌رود

در ادامه رقابت‌های لیگ یک بسکتبال کشور و در بازی هفته ششم، تیم بسکتبال شهرداری قزوین در بازی خانگی به مصاف تیم گالوانیزه شمس زنجان می‌رود، این بازی ساعت ۱۷ در سالن شهید بابایی برگزار می‌شود.

شاگردان امید حمیدی با پنج برد در مکان اول گروه قرار دارند.

دو تکواندو کار الوندی در اردوی تیم ملی بزرگسالان

در پایان رقابت‌های انتخابی تیم ملی تکواندو بزرگسالان دختر، فاطمه جعفری توانست با پیروزی مقابل رقبا به اردوی تیم ملی راه پیدا کند.

فاطمه صفرپور هم به عنوان نماینده کمیته فنی در این رقابت‌ها حضور داشت به عنوان مربی تیم ملی بزرگسالان انتخاب شد.

تمرینات تیم ملی از یکشنبه دوم دی ماه و به میزبانی خانه تکواندو برگزار خواهد شد، مرحله بعدی انتخابی تیم ملی ۲۹ دی ماه خواهد بود.

نایب قهرمانی تیم کاراته استان در رقابت‌های انتخابی تیم ملی نوجوانان

در پایان این رقابت‌ها تیم استان بصورت مشترک با تهران با ۱ طلا و برنز در مکان دوم رقابت‌ها ایستاد، معراج محمدی با کسب ۷ پیروزی قاطع طلای وزن منهای ۵۷ کیلوگرم نوجوانان را کسب کرد و به اردو تیم ملی دعوت شد.

مجید قاسمی هم در وزن ۷۰ کیلوگرم بعد از کاراته کا‌های آذربایجان غربی و کرمان بر سکوی سوم ایستاد.

این رقابت‌ها در سالن افراسیابی تهران برگزار شد.

تیم فوتبال امید کاسپین فردا به میدان می‌رود

در ادامه رقابت‌های هفته یازدهم لیگ یک فوتبال امید کشور، تیم فوتبال امید کاسپین قزوین در بازی خانگی از تیم پرسپولیس قائمشهر میزبانی می‌کند، این بازی از ساعت ۱۳:۴۵ در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری سردار آزادگان برگزار می‌شود.

شاگردان صادق افشار با ۱۵ امتیاز در مکان سوم گروه قرار دارد.

تیم والیبال نشسته فیروز قزوین عازم رقابت‌های لیگ یک شد

تیم والیبال نشسته فیروز قزوین در لیگ یک والیبال نشسته با تیم‌های هیأت ایلام، شهرداری تبریز، هیأت جانبازان و معلولین آزاد شهر، سلماس و هیأت فارس هم گروه است.

تیم فیروز با ترکیب بهزاد میرزایی، عنایت شکری، امیرحسن لیایی، حسن مهرعلیان، علی رنجبر، جعفر عبادی، مجید کشاورز، مهدی کاظمی و احمد میان رودی با هدایت مهرداد شوشتری و محمدرضا امیری شرکت می‌کند.

دور رفت لیگ یک والیبال نشسته از امروز تا ۲ دی ماه به میزبانی سلماس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.