استاندار کرمانشاه گفت: عملیات اجرایی آزادراه بیستون-حمیل با اعتبار ۱۵۰۰ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی از یک ماه بعد آغاز می شود.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،استاندار کرمانشاه گفت: عملیات اجرایی آزادراه بیستون-حمیل با اعتبار ۱۵۰۰ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی از یک ماه بعد آغاز می شود.

وی گفت:مقدمات تصویب و احداث آزادراه همدان-کرمانشاه با اعتبار ۲۰۰۰ میلیاردتومان با مشارکت ۵۰درصدی دولت و بخش خصوصی انجام شده است و منتظر طی شدن فرایند قانونی آن هستیم.

بازوند افزود: در دیدار با وزیر راه و شهرسازی، حل مشکل مسکن مستأجرین مناطق زلزله‌زده را پیگیری کردیم که به نتایج مطلوبی رسیدیم.

وی  گفت: اداره کل راه آهن کرمانشاه به صورت کاملا مستقل راه اندازی میشود و هیچ ارتباط و وابستگی به استانهای همجوار ندارد مشکلات پیش‌آمده برای ریل راه‌آهن کرمانشاه، به سرعت درحال رفع شدن است.هم استانی‌های عزیز آسوده خاطر باشند.

 استاندار کرمانشاه افزود:  ساماندهی مشاغل مزاحم را به صورت ویژه در دستور کار قرار داده ایم گفت:

وی بیان کرد: نخبگان استان سرمایه های استان هستند و هرچه قدر که نخبگان را وارد چرخه توسعه نماییم‌ هزینه های توسعه پایین می آید.

استاندار کرمانشاه افزود:سختگیری بانکها در اعطای تسهیلات در استان بیش از حد ضرورت است و لازم است که مقداری در این زمینه تجدیدنظر کنند.

وی افزود: با هر مدیری که درخواست صداوسیما برای ارائه گزارش به مردم را نپذیرد، برخورد میکنیم.

 استاندار  کرمانشاه گفت:پروژه اتصال کیهانشهر به کمربندی شرقی را مدنظر داریم تا این شهرک را از بن‌بست خارج کنیم.

وی افزود: به دنبال آن هستیم که به استناد یکی از مصوبات سابق مجلس، شهر کرمانشاه را نیز از مزایای شهرهای جنگزده بهره‌مند کنیم.

وی گفت: بنده نیز همنوا با مردم کرمانشاه، از تأخیر در انتخاب و معرفی شهردار کرمانشاه گلایه دارم. شهر یک میلیون نفری، نباید این مدت طولانی بدون شهردار بماند.

 

انتهای  پیام/ز

شهر یک میلیون نفری، نباید مدت طولانی بدون شهردار بماند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.