مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت : از میان 4 هزار و 558 شهید طلبه و روحانی کشور، 590 شهید از استان اصفهان هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام رحمت‌الله صادقی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان صبح امروز در دهمین اجلاسیه شهدا و ایثارگران روحانی استان اصفهان که با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران روحانی در حسینیه همدانیان برگزار شد، اظهار کرد: در دوران انقلاب، دفاع مقدس و در دفاع از حرم اهل بیت(ع)  590  طلبه و روحانی از استان اصفهان به شهادت رسیدند.

وی افزود: در وصف شهید و شهادت همین بس که در آیات قرآن مجید، بلندترین آیه‌ها و والاترین فرمایش پیامبر(ص) ، ائمه اطهار علیهم السلام و علمای دین از شهداست ؛ شهدای روحانی در دوران حیات خود ، هدایت‌گر رزمندگان بودند و با به دست گرفتن چراغ هدایت، مردم را به راه سعادت و خوشبختی دعوت می‌کردند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: در میان همه شهدا ، شهدای قلم به دست و شهدایی که با زبان خود روشنگری می‌کردند نیز از جایگاه والایی برخوردارند؛ امروز نیز شهدا چراغ هدایت هستند و قطعاً ارواح طیبه آنان چراغ هدایت بشر است.

حجت‌الاسلام  صادقی با بیان این که شهید حجت‌الاسم طباطبایی‌نژاد، قنبری و حسینی از شهدای شاخص این اجلاسیه هستند، تصریح کرد : پیام این اجلاسیه که از وصایای شهدای روحانی استنباط شده ، ولایت‌مداری ، توصیه به نماز اول وقت، پیروی از قرآن و دست برنداشتن از انقلاب اسلامی است.

وی با بیان این که از میان 4 هزار و 558 شهید طلبه و روحانی کشور، 590 شهید از استان اصفهان هستند، اذعان داشت: در بین همه شهدای عزیز و گرانقدر بیشترین شهید را شهدای طلبه و روحانی تشکیل می‌دهند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان ادامه داد : از میان 3 هزار طلبه و روحانی استان اصفهان در زمان دفاع مقدس، بیش از هزار و 112 تن آنان جزو رزمندگان دفاع مقدس بودند که برخی از آنان به اسارت رژیم بعثی عراق درآمدند؛ استان اصفهان دارای 215 جانباز سرافراز روحانی است.

حجت‌الاسلام  صادقی تأکید کرد : 3 تن از شهدای روحانی استان اصفهان از خانواده 3 شهیدی هستند؛ همچنین 21 شهید روحانی نیز از خانواده 2 شهیدی بوده‌اند و در این بین 2 شهید مدافع حرم استان اصفهان از قشر روحانیت است.

وی در پایان بیان داشت: در دهمین اجلاسیه شهدا و ایثارگران روحانی استان اصفهان از 40 فرزند شهدای روحانی که جزو نخبگان و نشان آوران کشور هستند ، نیز تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/م

شهدای روحانی ، هدایت‌گر رزمندگان بودند

برچسب ها: سپاه ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.