مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان گفت: با تلاش راهداران، راه ارتباطی 120 روستای استان زنجان که بخاطر بارش سنگین برف مسدود شده بود، بازگشایی شد.

راه ارتباطی 120 روستای استان زنجان بازگشایی شدمدیرکل مدیریت بحران استان زنجان  در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، گفت: راه ارتباطی 120 روستا  در چهار شهرستان که به دلیل بارش برف سنگین بسته شده بود با تلاش راهداران پاکسازی و بازگشایی شد.

وی افزود: در حال حاضر تنها راه ارتباطی 3 روستا در شهرستان‌های ماهنشان و سلطانیه مسدود است که راهداران در تلاش برای بازگشایی راه این روستا‌ها هستند.

باقری تاکید کرد: با توجه به پیش بینی های هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی و بارش برف و باران در استان  تمام دستگاه های خدمات رسان آمادگی کامل را برای هر گونه  خدمت رسانی به هموطنان و مسافران  دارند.
 
جانشین رییس پلیس راه زنجان  در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، گفت: هم اکنون تردد در تمام مسیر‌های ارتباطی بین شهری در این استان بدون مشکل در جریان است، اما همراه داشتن زنجیر چرخ و سایر ملزومات سفر در زمستان از سوی رانندگان وسایل نقلیه ضروری است.

انتهای پیام/ن
 


بازگشایی مسیر‌های روستایی استان زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.