استاندار زنجان با بیان اینکه استفاده از مشارکت مردم در کاهش آسیب های اجتماعی تاثیر گذار است گفت:استان زنجان جزو ۳ استان امن کشور است.

استفاده از مشارکت مردم در کاهش آسیب های اجتماعی/استان زنجان جزو ۳ استان امن کشور استبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،حقیقی استاندار زنجان در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان گفت: خوشبختانه استان زنجان در ابتلا به برخی از آسیب‌های اجتماعی وضعیت مناسب تری به نسبت سایر استان‌های کشور دارد

وی افزود:اگر چه استان زنجان در برخی از آسیب‌های اجتماعی، کمترین رتبه را در کشور دارد، اما برای استمرار این شرایط باید از مشارکت مردم استفاده نمود.

وی ادامه داد:در راستای مقابله و کاهش آسیب‌های اجتماعی باید همه ارگان ها، مسئولین و مردم پای کار باشند و همراهی لازم را داشته باشند و باید از ظرفیت شورا‌های اسلامی در شهر‌ها و روستا‌ها استفاده کرد.

استاندار زنجان گفت:ارائه آموزش‌های پیش از ازدواج یکی از راهکار‌های پیشگیری و کاهش آمار طلاق بعنوان یکی از مهمترین آسیب‌های اجتماعی است که خوشبختانه در استان زنجان برای ارائه این آموزش ها، برنامه ریزی‌های لازم انجام می‌شود.

وی گفت:با فعالیت شورای تامین، استان زنجان در ۱۵ جرمی که شورای امنیت کشور اعلام کرده است، رتبه استان زنجان نسبت به فراوانی و جمعیت ۲۵ می‌باشد.

استاندار زنجان تصریح کرد:امروز استان زنجان جزو ۳ استان امن کشور است که امیدواریم این شرایط با حضور فرمانده جدید نیروی انتظامی و کارکنان زحمت‌کش، صادق و خدمتگذار این نیرو در استان، حفظ و تقویت شود.

وی ادامه دادبا رشد توان و دانش نظامی، شیطنت‌ها و شرارت‌های دشمنان نیز افزایش یافته و امروز هم دشمنان دیرینه نظام تلاش می‌کنند با بزرگنمایی مشکلات داخلی کشور به ایران ضربه بزنند.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.