رئیس آموزش و پرورش آبادان، از آغاز شانزدهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان در آبادان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان ،حبیب الله رمضانی رئیس آموزش و پرورش آبادان ، از آغاز شانزدهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان دوره اول و دوم متوسطه مدارس آبادان خبر داد و گفت: این دوره از مسابقات با حضور بیش از ۲ هزار دانش آموز دختر و پسر دوره اول و دوم متوسطه آبادان در هشت حوزه آغاز شده است.

وی افزود: این مسابقات در دبیرستان های پسرانه شاهد خاتم الانبیاء (ص)، ابن سینا، غدیر و دبیرستان های دخترانه شاهد پنج مهر، حضرت رقیه (س)، حضرت معصومه (س)، دارالقرآن ۱۴ معصوم (ع) و تالار معلم در حال برگزاری است.

رئیس آموزش و پرورش آبادان ادامه داد: مسابقات شهرستانی امسال در 12 رشته قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ عمومی، حفظ ویژه، مداحی، اذان، احکام، تفسیر قرآن کریم، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، انشای نماز و انشای امام زمان (عج) در حال برگزاری است.

رمضانی گفت: برگزیدگان این رقابت ها اسفند ماه به مسابقات قطبی در بندر امام اعزام می شوند و نفرات برتر قطبی فروردین ۹۸ در مرحله نخبگان استان خوزستان به میزبانی شهرستان رامهرمز حضور خواهند داشت.

وی ، آشنایی دانش‌ آموزان با مفاهیم قرآنی و انس و الفت با کلام وحی، شناسایی استعدادهای قرآنی و آشنایی دانش‌ آموزان با سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی را از اهداف برگزاری این دوره از مسابقات دانست و افزود: این مسابقات همه ساله با استقبال خوب دانش آموزان مواجه می ‌شود.

انتهای پیام/ د

برگزاری مسابقات قرآن  وعترت در آبادان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.