برگزيدگان مسابقات قرآن رامشير معرفی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه رامشیر، گفت: برگزیدگان مرحله شهرستانی سی و نهمین دوره مسابقات قرآن اوقاف رامشیر در دو بخش آقایان و بانوان رده سنی بزرگسال معرفی شدند.

حجت‌الاسلام جواد کلانترافزود: در رشته ترتیل سلمان محمدی‌نیا، روح‌الله قنواتی، محمدعلی شریفات و در رشته قرائت احمد مقدم، منصور چراغیان و مسعود شریفات، رتبه‌های برتر را به دست آوردند.

وی گفت: رحیم شریفی و ابراهیم ساکی در رشته حفظ کل، احمد خلیل‌زاده و سید علی موسوی‌زاده در رشته حفظ ۲۰ جزء، مجتبی آلبوناصر، حسین شریفی در رشته حفظ ۱۰ جزء، سلمان محمدی، محمدعلی شریفات و سجاد جاودانیان در رشته اذان، رحیم شریفی، روح‌الله قنواتی و جعفر شریفی در رشته دعاخوانی به عنوان برگزیدگان معرفی شدند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه رامشیر افزود: فاطمه آلبوغبیش، هدی شجیرات و زهرا آلبوغبیش در رشته ترتیل مرضیه غبیشاوی، ندا شجیرات و لیلا پورمرفاوی در رشته قرائت عناوین برتر را به دست آوردند.

کلانتر گفت: زینب خالدی‌نسب، فاطمه عبدی و ایمان حویزاوی در رشته حفظ ۵ جزء، فاطمه افضلی، زینب سلیمانی، اشرف سمیری اصل‌نژاد در رشته حفظ ۱۰ جزء، منصوره شریفی، زهرا سلیمانی و پریجان صادقی در رشته حفظ ۲۰ جزء به مرحله استانی راه یافتند.

وی افزود:داوری این مسابقات که با حضور ۱۲۰ شرکت‌کننده همراه بود بر عهده شهروزه راشدی، زینب عبدی و زهرا سلیمانی، ابراهیم ساکی، حبیب درویشی و سالم خالدی بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.