مسئول جمعیت امداد دانشجویی- مردمی امام علی (ع) در استان کرمانشاه از راه‌اندازی کمپین "یلدا در کوچه‌های فقر" برای جمع آوری کمک‌های مردمی جهت تامین مایحتاج خانواده‌های نیازمند برای شب یلدا و نیز فصل سرما خبر داد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،جعفر دانش پرور مسئول جمعیت امداد دانشجویی- مردمی امام علی (ع) در استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری هرساله جشن شب یلدا برای کودکان نیازمند تحت پوشش جمعیت امام علی (ع)، گفت : امسال نیز مانند هرسال جشن شب یلدا برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این جمعیت کمپین دائمی برای جمع آوری کمک‌های مردمی دارد، گفت : در مقاطع مختلف زمانی از جمله شروع فصل سرما، شروع فصل مدارس، شب یلدا و عید نوروز این کمپین فعالیت خود را تشدید می‌کند و از طریق آن کمک‌های مردمی جمع آوری می‌شود.

دانش پرور تصریح کرد: از چند روز پیش این کمپین برای جمع آوری کمک‌های مردمی برای خرید شب یلدای خانواده‌های نیازمند و نیز خرید لباس گرم برای کودکان در آستانه آغاز فصل سرما و همچنین خرید آذوقه زمستان برای خانواده‌های نیازمند شروع به کار کرده است.

وی با بیان اینکه هرساله بسته‌های غذایی در شب یلدا در میان نیازمندان توزیع می‌شود، گفت: امسال نیز توزیع بسته‌های غذایی را داریم، اما ترجیح دادیم با توجه به فشار‌های اقتصادی این بسته‌ها به تدریج در فصل سرما میان خانواده‌ها توزیع شود.

مسئول جمعیت امداد دانشجویی-مردمی امام علی (ع) در استان کرمانشاه افزود: خانواده‌های نیازمند به محض اتمام مایحتاجشان به جمعیت مراجعه کرده و بسته غذایی را تحویل می‌گیرند و تلاشمان این است که خانواده‌ها فصل سرما را با کمترین میزان فشار اقتصادی سپری کنند.

دانش پرور با اشاره به جمع آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی در این کمپین، گفت: افراد می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ملت به نام جمعیت امام (ع) به شماره ۶۱۰۴۳۳۷۹۰۵۳۲۴۶۰۲ واریز کرده و درخصوص نحوه اهدا کمک‌های غیرنقدی خود نیز می‌توانند با شماره‌های ۰۹۱۸۳۲۹۵۳۱۳ و ۰۹۱۸۷۴۰۵۰۵۷ تماس بگیرند .

 

 

انتهای پیام/د

امسال نیز مانند هرسال جشن شب یلدا برگزار خواهد شد

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، یلدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.