رئیس پلیس آگاهی گیلان از کشف تعداد ۲۰ دستگاه انواع گوشی موبایل خارجی مشکوک به قاچاق به ارزش تقریبی ۴۰۰ میلیون ریال در رشت خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ رحیم شعبانی، رئیس پلیس آگاهی استان گیلان گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، بازدید از صنوف کالا‌های الکتریکی را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی موفق به شناسایی محموله‌ای حاوی انواع گوشی موبایل که از استان تهران به صورت کالا‌های تجمیع شده همراه مسافر از طریق پایانه‌های مسافربری ارسال شده بود شدند، افزود: ماموران در بازرسی از محموله تعداد ۲۰ دستگاه انواع گوشی موبایل خارجی مشکوک به قاچاق و فاقد مجوز گمرکی را کشف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالا‌های کشف شده را ۴۰۰ میلیون ریال اعلام کردند، تصریح کرد: ماموران در این راستا یک نفر متهم ۳۹ ساله را دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی کردند.

رئیس پلیس آگاهی با اشاره به اینکه گسترش قاچاق کالا اثرات سوء و منفی بر تولید داخلی دارد، تصریح کرد: قاچاق کالا امنیت اقتصادی جامعه را برهم می‌زند و بر برخورد قاطع پلیس با قاچاقچیان تاکید کرد.

انتهای پیام/ع

کشف ۲۰ دستگاه انواع گوشی موبایل خارجی مشکوک به قاچاق در رشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.