معرفی گوشی HTC Desire 12s همه را غافلگیر کرد +تصاویر

شرکت اچ‌تی‌سی اخیرا به صورت غافگیر کننده‌ای، محصول جدید خود، HTC Desire 12s را معرفی کرد.

معرفی گوشی HTC Desire 12s همه را غافلگیر کرد +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اچ‌تی‌سی با معرفی تلفن هوشمند جدید خود، HTC Desire 12s، همه را شگفت زده کرد. تا قبل از این معرفی، اچ‌تی‌سی هیچ خبری از انتشار یک محصول جدید نداده بود و به همین دلیل کسی انتظار این معرفی را نداشت. در ادامه اطلاعاتی که از این محصول منتشر شده است را مشاهده می‌کنید.

زبان طراحی این تلفن هوشمند شبیه به U12 Life است. U2 life از محصولات پیشین اچ‌تی‌سی است. درباره بخش پشتی این گوشی هنوز در سایت رسمی اچ‌تی‌سی، اطلاعاتی منتشر نشده است. حدس ما این است که در این قسمت HTC Desire 12s از شیشه استفاده نشده است و جنس آن پلاستیک خواهد بود.

معرفی گوشی HTC Desire 12s همه را غافلگیر کرد +تصاویر

معرفی گوشی HTC Desire 12s همه را غافلگیر کرد +تصاویر

اما درباره قسمت جلویی این گوشی هوشمند باید گفت که یک صفحه نمایش 5.7 اینچی را مشاهده می‌کنیم که دارای رزولوشن HD+ با دقت 720 * 1440 پیکسل است. اطلاعات دیگری که ما از صفحه نمایش داریم این است که نسبت آن 18:9 است و هیچ بریدگی (ناچ) ندارد. حاشیه‌های کناری این تلفن همراه نازک هستند در حالی حاشیه‌های بالا و پایین آن نسبتا زیاد است.

 پردازنده این تلفن همراه اسنپدارگون 435 است و دو ورژن مختلف از این گوشی تولید شده است. یکی از آن‌ها دارای حافظه رم 3 و حافظه داخلی 32 گیگابایت و دیگری دارای حافظه رم 4 و حافظه داخلی 64 گیگابایت است. هر دو مدل نیز دارای ورودی microSD هستند. HTC Desire 12s یک دوربین 13 مگاپیکسلی دارد. این دوربین دارای لنزی با دیافراگم f/2.0 و فلش LED است. اگر تا به حال در ذهن خود این سوال را می‌پرسیدید که آیا این تلفن همراه از اسکنر اثر انگشت پشتیبانی می‌کند یا خیر، تنها کافی است به زیر دوربین نگاه کنید. اسکنر اثر انگشت در زیر دوربین این دستگاه قرار دارد. دوربین سلفی HTC Desire 12s هم از یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی همراه با لنزی با دیافراگم f/2.2 تشکیل می‌شود.

معرفی گوشی HTC Desire 12s همه را غافلگیر کرد +تصاویر

باتری که یکی از مهم‌ترین قسمت‌های تلفن همراه است در این دستگاه دارای ظرفیت 3075 میلی‌آمپر است. به طور میانگین این ظرفیت راضی کننده به نظر می‌رسد اما احتمالا این گوشی از شارژ سریع پشتیبانی نمی‌کند. سیستم عامل این دستگاه نیز اندروید 8.1 اوریو است که با همراهی رابط کاربری Sense UI ارائه می‌شود.

چند روزی است که HTC Desire 12s در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و قرمز در تایوان با قیمت‌های ۱۹۵ دلار برای مدل پایه و قیمت ۲۲۵ دلار برای مدل رده بالا، تعیین شده است.


بیشتر بخوانید: ۲۲ نرم‎ افزار مخرب از گوگل پلی حذف شدند


انتهای پیام/

گوشی جدید HTC

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار