ماشین لباسشویی عجیب بدون نیاز به برق +فیلم

Gentlewasher ماشین لباسشویی ساده اما با قدرت شست‌وشوی بالا و بدون نیاز به انرژی الکتریکی است.

ماشین لباسشویی عجیب بدون نیاز به برق +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ماشین لباسشویی Gentlewasher مناسب‌ترین ماشین لباسشویی جهان با کمترین میزان آسیب به محیط‌ زیست و مصرف انرژی است.

سه سال تلاش و تفکر سازندگان این ماشین لباسشویی نتیجه‌ای جالب و کارآمد داشت. سازندگان Gentlewasher آن را دستگاهی مناسب، سریع و با کارایی بسیار آسان دانسته‌اند و مدعی شده‌اند این ماشین لباسشویی حتی ظریف‌ترین پارچه‌ها را نیز به خوبی تمیز می‌کند. ماشین لباسشویی Gentlewasher می‌تواند وسیله‌ای کاربردی در خانه شما باشد.

افراد می‌توانند انواع لباس‌ها مانند لباس‌های ورزشی، لباس‌های توری، لباس‌های کودک و انواع دیگر لباس‌ها را با این ماشین لباسشویی بشویند. Gentlewasher تضمین می‌کند این ماشین لباسشویی آسیبی به لباس‌های شما نمی‌زند. این ماشین بدون نیاز به برق و با نیروی مکانیکی کار می‌کند و ظرفیت 3 کیلوگرم لباس (12 تیشرت) را دارد.

Gentlewasher تنها در 5 دقیقه لباس‌هایی تمیز را به شما تحویل می‌دهد. علاقمندان به مد و لباس، پدر و مادرهای بچه‌های کوچک، ورزشکاران، دانشجویان و هرکسی که به محیط زیست اهمیت می‌دهد می‌تواند از این ماشین لباسشویی استفاده کند.

در ادامه فیلمی از این ماشین لباسشویی دستی مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوانید: خودروی هوشمندی که بادیدن دوچرخه‌سواران متوقف می‌شود +فیلم


انتهای پیام/

ماشین لباس‌شویی Gentlewasher نیازی به برق ندارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار