جانشین فرمانده کل سپاه گفت: امروز نسبت به هر زمان دیگری با اطمینان از شکست دادن سخن می‌گوییم.

1به گزارش خبرنگار حوزه دفاعی امنیتیگروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی در حاشیه مراسم تجلیل از راویان نهضت خاطره‌گویی دفاع مقدس در جمع خبرنگاران گفت: انقلاب اسلامی توانسته فرهنگ مقاومت را در بدنه جامعه جاری کند.
 
وی ادامه داد: به برکت خون شهدا، حماسه‌ای بزرگ در دفاع از اسلام، استقلال کشور، امنیت و تمامی اراضی خلق کردند و ادبیات مقاومت در جامعه جان گرفت و نتیجه آن مقاومتی شد که امروز ملت بزرگ ایران در مقابل هجمه سنگین اقتصادی و عملیات روانی دشمنانی نظیر آمریکا ایستاده است.
 
جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه انتقال ارزش‌های دفاع مقدس و روح ایستادگی، مقاومت و جهاد که توانسته ما را از دوران سخت عبور دهد، باید به عنوان الگو ادامه پیداکند، اظهار کرد: این الگو باید در مدیریت، فرهنگ، هنر، اقتصاد و در دفاع ادامه یابد، زیرا می تواند مارا از شرایط فعلی عبور دهد. ملت ایران واقعا درخشش استثنایی در جهان از خود نشان داده است و در مقابل این همه فشار مستحکم ایستاده است و در برابر دشمن زانو نزده است. نتیجه این ایستادگی همین امنیتی است که امروز جامعه ما شاهد آن است.
 
سردار سلامی در پایان گفت: امیدواریم که ملت بزرگ ایران به برکت این رشادت‌ها و شهادت فرزندان خود همچنان بتواند مکتب مقاومت را امروز هم ادامه دهد. امروز با اطمینان می‌گوییم نسبت به هر زمان دیگری از شکست صحبت نمی‌کنیم بلکه از شکست دادن سخن خواهیم گفت و این مساله بسیار نزدیک است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار