سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در مرکزی گفت: ۶ هزار زائر محروم و زیارت اولی استان مرکزی به مشهد مشرف شدند.

تشرف ۶ هزار زائر محروم استان مرکزی به مشهد/ ویزیت یک هزار و ۷۰۰ بیمار نیازمندبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، محمدحسن آصفری سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان مرکزی با بیان اینکه هزینه سفر ۸۵۰ نفر از این زائران با خیران و مابقی را آستان قدس رضوی پرداخت کرد، گفت: پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال زمینه تشرف یک هزار و ۸۰۰ نفر دیگر از زائران محروم و زیارت اولی را به مشهدمقدس بتوانیم فراهم کنیم.

وی افزود: در این ۹ ماه علاوه بر محرومان بالای ۴۰ سال، زمینه تشرف دانش‌آموزان زیارت اولی، روشندلان، معلولان، زوج‌های جوان، محرومان کمیته امداد و بهزیستی و خانواده شهدای فاطمیون به مشهد فراهم شد.

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان مرکزی با اشاره به رشد ۳۵ درصدی ثبتنام خادمی امام رضا (ع) ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون یک هزار و ۵۰۰ نفر از علاقه‌مندان خادمی امام رضا (ع) به عنوان خادمیار رضوی ثبت نام کرده‌اند.

آصفری با بیان اینکه ۵ اردوی جهادی عمرانی و ۳ اردوی جهادی سلامت در ۹ ماهه نخست سال جاری در مناطق محروم و دهستان‌های هدف آستان قدس رضوی برپا شده است، گفت: خادمیاران سلامت در این اردو‌های جهادی موفق به ویزیت و درمان یک هزار و ۷۰۰ بیمار نیازمند شدند.

انتهای پیام //ف. ش
 

رشد ۳۵ درصدی ثبتنام خادمی امام رضا (ع) در استان مرکزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.