به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،امید قادری مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت : ۱۴هزار و ۹۸۰ تماس موفق از طریق سامانه صدای مشاور بهزیستی به شماره ۱۴۸۰ از ابتدای سال تاکنون برقرار شده است.
وی گفت : مسائل زناشویی، مشکلات تربیتی، تحصیلی، آسیبهای اجتماعی نظیر اعتیاد، تربیت فرزندان از مهمترین موارد مطرح شده طی برقراری تماس با این سامانه تلفنی بوده است.
مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه بیان کرد: هر فرد برای بهترزندگی کردن و غلبه برمشکلات نیازمند آگاهی است که این از طریق مشورت با افرادخبره و متخصص بدست میآید.
قادری گفت: خدمات مشاوره بهزیستی از ساعت هشت صبح تا ۱۹ عصر توسط۱۱ مشاور متخصص زن و مردم به تماس گیرندگان ارائه میشود.
وی با بیان اینکه مرکز مشاوره تلفنی ۱۴۸۰ از سال۷۹ در کرمانشاه آغاز به کارکرده افزود: برقراری تعامل بین تماس گیرنده و مشاورموجب میشود نیازتماس گیرندگان برطرف شده یا سبب تثبیت یابهبود سلامت روان آنها شود .
انتهای پیام/د