با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی ساخت مرحله دوم بندرچند منظوره بندرخمیر، مرحله دوم گاز رسانی شهری و ساخت بلوار ساحلی بندرخمیر آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،میرهاشم خواستار فرماندار شهرستان بندرخمیر گفت: با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی ساخت مرحله دوم بندرچند منظوره بندرخمیر، مرحله دوم گاز رسانی شهری و ساخت بلوار ساحلی بندرخمیر آغاز شد.
وی افزود: در مرحله دوم و تکمیلی بندرچند منظوره بندرخمیر، پل دسترسی عمود بر ساحل به طول ۱۲۸ متر و عرض شانزده متر و اسکله موازی ساحل نیز بطول ۸۶ و عرض ۳۰ متر ساخته می‌شود.
فرماندار شهرستان بندرخمیر گفت:هزینه اجرای این طرح ۳۶ میلیارد تومان است که از محل اعتبارات اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان تامین و ساخت این بندر طی ۱۸ ماه تکمیل می‌شود.
خواستار افزود: با بهره برداری از این طرح قابلیت پهلوگیری کشتی‌های بارج با ظرفیت ۵ هزار تن و لنج با ظرفیت ۴۰۰ تن در این بندر فراهم می‌شود.
وی افزود:با اجرای طرح برای ۳۰ نفر نیز اشتغال زایی می‌شود.
فرماندار شهرستان بندرخمیر گفت: مرحله دوم عملیات گازرسانی به شهر بندرخمیر با اعتبار ۱۵ میلیارد تومانی شرکت گاز هرمزگان در مدت دو سال تکمیل می‌شود.
خواستار افزود: با تکمیل این طرح جمعیت ۱۵ هزار نفری شهربندر خمیر به طور کامل از نعمت گازکشی شهری بهره مند می‌شوند.

وی گفت: ساخت بلوار ساحلی شهر بندرخمیر نیز به طول سه کیلومتر با اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی شهرداری در سه فاز تا یک سال و نیم آینده تکمیل می‌شود.

صبح پنجشنبه نیز طرح توسعه طرح آب شیرین کن بندرلنگه با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی آغاز می شود.

دیدار با علما و معتمدان و بازدید از مزارع پرورش ماهی و میگو از دیگر برنامه های رئیس مجلس شورای اسلامی در شهرستان بندر لنگه است.


انتهای پیام/ر

ساخت بلوار ساحلی شهر بندرخمیر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.