مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان غربی گفت: تمام بدهی‌های بیمه سلامت به واحد‌های خدمات تا شهریور ماه سال جاری تسویه شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، نادر نان بخش مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان غربی گفت: تمام بدهی‌های بیمه سلامت به واحد‌های خدمات تا شهریور ماه سال جاری با پرداخت بیش از ۲۴۰ میلیارد تومان تسویه شده است.

وی افزود: در حال حاضر یک میلیون و ۹۷۷ هزار نفر از جمعیت استان آذربایجان غربی از خدمات بیمه سلامت بهرمند هستند که از این میزان یک میلیون و ۱۵۴ هزار نفر از جمعیت روستایی استان است.

مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان غربی گفت: ۸۶ درصد از افراد تحت پوشش بیمه سلامت در استان به صورت رایگان از خدمات بیمه‌ای بهرمند هستند  در حالی که در کشور به ۸۱ درصد می‌رسد.

وی با بیان اینکه امسال تعداد موسسه‌های خدمات رسان طرف قرارداد با اداره کل بیمه سلامت استان بیش از ۵۰ مورد افزایش یافته است افزود: هم اکنون افزون بر یک هزار و ۷۵۰ واحد پزشکی، دندانپزشکی و خدمات درمانی با بیمه سلامت همکاری می‌کنند.

نانبخش بیان کرد: این موسسه‌ها شامل آزمایشگاه، مرکز رادیولوژی، مرکز فیزیوتراپی، درمانگاه، بیمارستان، مرکز ام آر آی، مرکز جراحی محدود، داروخانه، هفت مرکز سی تی اسکن، کلینیک تخصصی و فوق تخصصی و مرکز سنگ شکن است.

وی اظهار کرد: ارائه خدمات بیمه‌ای  به اعضای صندوق‌های پنجگانه بیمه سلامت، با همکاری ۵۷ دفتر پیشخوان و نمایندگی خدمات بیمه‌ای صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: بیمه ، اخبار سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.