نماینده مردم زاهدان گفت: 4 نفر از دختران بی‌گناه زاهدان در آتش بی‌مسئولیتی و بی‌‌نظارتی دولتمردان جان خود را از دست دادند.


شهریاری: دختران زاهدان در آتش بی‌کفایتی دولت مردان سوختند/ پزشکیان: عارف تیمی را برای پیگیری به زاهدان ارسال کندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان طی تذکری در صحن علنی امروز (چهارشنبه 28 آذرماه) طی تذکری به پزشکیان نایب رئیس اول مجلس که در غیاب لاریجانی اداره جلسه را بر عهده داشت، گفت: انتظار داشتیم با توجه به اتفاق ناگوار زاهدان و سوختن چهار نفر از دختران بی‌گناه، شما مطلبی را در ابتدای جلسه امروز اعلام می‌کردید.

وی ادامه داد: بر اساس اصل سوم قانون اساسی آموزش و پرورش رایگان است و متاسفانه وظایف حاکمیت را واگذار کرده‌ایم و نظارت هم نمی‌کنیم، لذا دستور دهید تا کمیسیون آموزش مجلس تیمی را برای نظارت به این استان ارسال کند.

بیشتر بخوانید: جزئیات حادثه آتش سوزی مدرسه غیردولتی زاهدان/ رونویسی به یادگیری دانش آموزان کمک نمی‌کند

شهریاری بیان کرد: باید بررسی شود تا اگر آموزش و پرورش بی‌مسئولیتی و بی‌نظارتی انجام داده و این کودکان جان خود را از دست داده‌اند برخورد شوند.

نماینده مردم زاهدان بیان کرد: دختران شین‌آبادی هم چند سال گذشته به همین طریق دچار مشکل شدند و اکنون هم در زاهدان دو نفر از این کودکان بر اثر آتش سوزی فوت کرده و دو نفر دیگر در ICU هستند لذا دستور پیگیری این موضوع را بدهید.

پزشکیان در پاسخ به این تذکر گفت: رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات نسبت به پیگیری این مسئله تیمی را به منطقه ارسال کند.

وی تصریح کرد: مجلس نشان می‌دهد که باید نسبت به رفتار آموزش و پرورش اهتمام ویژه‌ای داشته باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۲۸ آذر ۱۳۹۷
تا کی باید این اتفاقا بیافته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۲۸ آذر ۱۳۹۷
همه جا گاز دارن ولی زاهدان گاز نداره.چرا؟مگه مردم اونجا جزء این سرزمین نیستن؟اگه این شهر گاز داشت و مدرسه روبرایی داشت و بخاری گازی اونوقت این مصیبت ها تکرار نمی شد.
آخرین اخبار