فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت:۳ متهم اعضای باند سرقت‌های لوازم و قطعات خودرو در مشهد شناسایی و دستگیر شدند.

دستگیری اعضای باند حرفه‌ای سرقت لوازم خودرو در مشهد/تحقیقات از سارقان ادامه داردبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، محمد کاظم تقوی فرمانده انتظامی خراسان رضوی ظهر سه شنبه در حاشیه دستگیری اعضای باند سرقت لوازم خودرو در جمع خبرنگاران گفت: پس ازدریافت گزارش سرقت‌های سریالی خودرو و قطعات و لوازم خودرو و اعلام شکایت تعدادی مالباخته موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: تیم‌های دایره تجسس کلانتری نجفی که بیشترین وقوع سرقت‌ها در حوزه استحفاظی این کلانتری رخ داده بود به طور پوششی، کنترل و مراقبت‌های نامحسوس خود را در حالی آغاز کردند که با توجه به سرنخ‌های موجود، عاملان سرقت‌های شبانه چهره زنی شده بودند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت:تیم‌های دایره تجسس کلانتری نجفی در این ماموریت ضربتی ۲ عامل اصلی سرقت باطری، وسایل خودرو و دوچرخه از پارکینگ‌های منازل مسکونی را شناسایی و آن‌ها را در حال سرقت دستگیر کردند.

سردار تقوی افزود: ۲ متهم ۲۷ و ۳۲ ساله در تحقیقات اولیه تاکنون به ۱۰۰ فقره سرقت باطری، رینگ و لاستیک خودرو و سرقت دوچرخه اعتراف و پلیس در بازرسی از مخفیگاه آنان هشت حلقه رینگ و لاستیک، ۱۱ عدد باطری، ۴ دستگاه دوچرخه و دیگر وسایل سرقتی را کشف کرد.

وی تصریح کرد:ماموران کلانتری نجفی همچنین در این عملیات عضو دیگر این باند را که با خودروی پراید مرتکب سرقت‌های شبانه لوازم داخل خودرو‌های سواری می‌شد نیز پس از کنترل و مراقبت‌های پوششی دستگیر و این متهم نیز به ۱۱ فقره سرقت اعتراف کرد و تحقیقات از این فرد نیز ادامه دارد.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

دستگیری سارقان لوازم خودرو در مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.