فرمانده انتظامی خراسان رضوی از دستگیری عامل کلاه‌برداری ۲۰ میلیارد ریالی با ترفند پیش‌فروش آپارتمان خبر داد.

کلاهبرداری ۲۰ میلیارد ریالی با پیش‌فروش آپارتمان در نیشابوربه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، سردار محمدکاظم تقوی با اشاره به کلاهبرداری ۲۰ میلیارد ریالی با پیش‌فروش آپارتمان در نیشابور گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان نیشابوری مبنی بر کلاه‌برداری از وی با پیش‌فروش آپارتمان، بررسی و پیگیری موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در بررسی اظهارات مال‌باخته مشخص شد فردی سودجو، یک واحد آپارتمان را در نیشابور به ارزش ۶۰۰ میلیون تومان به وی پیش‌فروش کرده و همین مسئله موجب بروز مشکلاتی برای طرفین شده است.
 
فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: مأموران حین رسیدگی به پرونده متوجه شکایت‌های دیگری از سوی ۳ شهروند دیگر در این زمینه شدند که به دلیل حساسیت موضوع، مأموران دایره عملیات ویژه پلیس امنیت عمومی نیشابور با اشراف اطلاعاتی متهم ۴۵ ساله را که سابقه کلاه‌برداری نیز دارد شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک اقدام ضربتی این فرد را دستگیر کردند.

سردار تقوی با اشاره به افزایش تعداد شاکیان و ادامه تحقیقات از متهم برای کشف دیگر جرائم احتمالی از شهروندان خواست؛ در انجام معاملات وسوسه‌انگیز دقت و در تنظیم اسناد مسکن، خودرو و... با استعلام از مبادی ذی‌ربط با کارشناسان باتجربه مشورت کنند چراکه اعتماد نابجا و طمع سرآغاز بسیاری از جرائم است.

انتهای پیام//ج.ر
 

کلاهبرداری ۲۰ میلیارد ریالی از ۴ شهروند نیشابوری با ترفند پیش‌فروش آپارتمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.