سرپرست فرمانداری حمیدیه در جلسه ای که با حضور بخشداران و بانک های شهرستان برگزار گردید، خواستار تعامل و همکاری بانک ها و دستگاه های اجرایی جهت رفع مشکلات مردم شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شاهین هاشمی، سرپرست فرمانداری حمیدیه در جلسه ای  که با حضور بخشداران و بانک های شهرستان برگزار گردید، به پتانسیل و ظرفیت های موجود در شهرستان اشاره کرد و گفت: با توجه به نیاز شهرستان، تسهیلات بانکی برای توسعه شهرستان بویژه در بخش های کشاورزی و صنعتی اساسی نقش دارند.

وی اظهار داشت: بانک ها باید با مردم و دستگاه های اجرایی شهرستان ارتباط، تعامل و همکاری خوبی داشته باشند و در جهت رفع مشکلات مردم و پیشرفت و توسعه شهرستان حرکت کنند.

هاشمی در پایان بر تلاش مضاعف و همکاری سازنده همه بانک های عامل و دستگاه های اجرایی شهرستان جهت جذب حداکثر منابع ابلاغی تاکید نمود.

گفتنی است؛ در این جلسه، مدیران بانک ها گزارشی از اقدامات انجام گرفته و تسهیلات ارائه شده در سال جاری از جمله اعطاء تسهیلات در راستای طرح های اشتغالزایی روستایی و فراگیر، ازدواج، مسکن و مقاوم سازی،کشاورزی،کمیته امداد و بهزیستی بیان کردند.

انتهای پیام/گ

لزوم همکاری بانک ها به منظور توسعه اشتغالزایی

برچسب ها: اشتغال ، فرمانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.