مدیرکل امور عمرانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در سفر به گیلان وضعیت پروژه‌های فرهنگی در حال احداث این استان را با هدف تسریع در اجرای طرح‌ها بررسی کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، هادی امیری، مدیرکل امور عمرانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در سفر به استان گیلان ضمن بازدید از پروژه در حال احداث کتابخانه مرکزی رشت که جزء بزرگترین پروژه‌های فرهنگی استان است از چند کتابخانه عمومی دیگر نیز بازدید کرد.

وی همچنین با حضور در شهرستان رضوانشهر ضمن دیدار و گفتگو با رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی این شهرستان، از محل پیشنهادی احداث پروژه کتابخانه عمومی روستایی اردجان نیز بازدید و با بخشدار، دهیار و اعضای شورای اسلامی این روستا برای تسریع در روند احداث این کتابخانه گفتگو کرد.

مدیرکل امور عمرانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور همچنین در این سفر با مدیرکل دفتر فنی استانداری گیلان و فرماندار شهرستان رضوانشهر نیز در باره وضعیت پیشرفت کتابخانه مرکزی شهر رشت، پروژه‌های عمرانی کتابخانه‌های عمومی در گیلان و نیز لزوم توجه به بحث شاداب سازی کتابخانه‌های موجود استان دیدار و گفتگو کرد.

بازدید از کتابخانه‌های عمومی میرزا کوچک جنگلی رشت پایان بخش سفر ۲ روزه مدیرکل امور عمرانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به گیلان بود.

 

انتهای پیام/م.ع

وضعیت پروژه‌های فرهنگی گیلان بررسی شد

برچسب ها: کتابخانه ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.