رئیس کمیته امداد شهرستان تویسرکان گفت: مددجویان این شهرستان با دریافت 45 میلیون تومان تسهیلات برای 10 نفر ایجاد اشتغال کردند.

پرداخت 45 میلیون تومان تسهیلات به مددجویان تویسرکانیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمد مرادی، رئیس کمیته امداد شهرستان تویسرکان با بیان اینکه اولین طرح تجمعی مددجویان زیرپوشش کمیته امداد دراین شهرستان برای 11 نفر ایجاد اشتغال کرد.

وی ادامه داد: یکی از فرزندان مددجوی زیرپوشش این نهاد با دریافت 30 میلیون تومان تسهیلات اشتغال از منابع داخلی و 15 میلیون تومان وام از منابع بانکی کارگاه نجاری و منبت‌کاری احداث کرده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان تویسرکان به  10 نفر که در این کارگاه مشغول به کارهستند اشاره کرد و افزود: 5 نفر در سوله نجاری و5 نفر در کارگاه منبت‌کاری مشغول فعالیت هستند که همگی از مددجویان زیرپوشش کمیته نهاد بوده‌اند.

مرادی خاطرنشان کرد: مددجوی تویسرکانی با دریافت 45 میلیون تومان تسهیلات اشتغال برای 10 مددجوی دیگر نیز ایجاد اشتغال کرد.

وی در ادامه به کمک 5 میلیون تومان یکی از حامیان برای ساخت مسکن یکی از ایتام زیر پوشش نیز اشاره کرد و افزود: با شروع فصل سرما حامیان نیکوکار 10 بخاری گازسوز نیز به ایتام و خانواده‌های محسنین نیازمند هدیه داده‌اند.

انتهای پیام/ب

راه اندازی طرح تجمعی مددجویان زیرپوشش کمیته امداد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار