مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، فراهم کردن زمینه‌های فعالیت مدارس غیر دولتی را ضروری دانست و گفت: ارتقای کیفی مدارس غیر دولتی، با تعامل همه‌جانبه میسر می‌شود.

حمایت از مدارس غیر دولتی امری ضروری است به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،   مجید یزدان‌پناه، مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: با همکاری و تعاون می‌توانیم کارهای بزرگی در نظام تعلیم و تربیت انجام دهیم که بی‌شک یکی از این امور ماندگار، ارتقای کیفی مدارس غیر دولتی است که در سایه‌ تعامل همه‌جانبه امکان‌پذیر خواهد بود.

وی حمایت از مدارس غیر دولتی را امری ضروری دانست و افزود: اگر بتوانیم با تعامل سازنده امور را پیش ببریم، قطعا اتفاقات خوبی در آموزش و پرورش رقم می‌خورد که بخشی از ثمره‌ی آن به خانواده‌های خودمان برمی‌گردد.

وی تحول و دگرگونی را لازمه‌ حیات پویای هر مجموعه‌ای عنوان کرد و گفت: بسیار خرسندیم که این تحول و حرکت به سوی تعالی در خصوص مدارس غیر دولتی در آموزش و پرورش آغاز شده و تمام تلاش‌مان این است که روند تحولات را سرعت بیشتری ببخشیم تا شاهد شکوفایی علمی فرزندان دیار تاریخی کرمانشاه باشیم.

مجید یزدان‌پناه موفقیت مدارس غیر دولتی را موفقیت آموزش و پرورش دانست و بیان کرد: اگر بتوانیم در مدارس، دانش‌آموزان را با روش‌های نوین آموزش بدهیم، بی‌شک آینده و چشم‌انداز روشنی پیش روی نظام تعلیم و تربیت خواهد بود که دستیابی به این مهم، مستلزم بهره‌گیری از معلمان با دانش و فرهیخته‌ای است که با علم روز و تجهیزات نوین تدریس آشنایی داشته باشند.

انتهای پیام/ز

 

تحول و دگرگونی  لازمه‌ حیات پویای هر مجموعه‌ای است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.