رئیس شورای شهر تهران از برگزاری جلسات و همایش‌های مدیریت شهری در هتل‌ها و تالارهای خارج از مجموعه شهرداری انتقاد کرد.

اعتراض هاشمی به برگزاری همایش شهرداری در یکی از هتل‌هابه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران صبح امروز در آغاز صد و هشتمین جلسه شورای شهر تهران طی تذکری به شهرداری تهران گفت: برگزاری جلسات و همایش‌های مدیریت شهری در هتل‌ها و تالارهای خارج از مجموعه شهرداری که هزینه سنگینی را به همراه دارد قابل قبول نیست و انتظار داریم شهداری تهران از هزینه‌های غیر ضروری اینگونه برنامه‌ها جلوگیری کند و از امکانات داخل شهرداری استفاده کند.

وی با تسلیت سالروز وفات حضرت معصومه (س) گفت:‌ ایشان از پاک‌ترین فرزندان ائمه اطهار محسوب می‌شدند و تنها شخص غیر معصومی هستند که امام معصوم زیارت‌نامه ایشان را نوشته‌اند.

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه حضور حضرت معصومه در قم موجب مرکزیت یافتن آن شهر به عنوان حرم اهل بیت شده، اظهار کرد: انقلاب اسلامی و حوزه‌های علمیه حاصل این حضور پربرکت است.

وی در ادامه شهادت دکتر مفتح را یادآور شد و گفت: امروز به این مناسبت روز وحدت حوزه و دانشگاه نامگذاری شده و روزی است که پس از بازگشایی دانشگاه‌ها بعد از انقلاب فرهنگی مصادف با روز جهان عاری از خشونت شد.

هاشمی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به عنوان انقلاب نرم با کمترین خشونت و خون‌ریزی در مقایسه با انقلاب‌های مشابه در قرن بیستم به پیروزی رسید، خاطر نشان کرد: جریانات افراطی رهبران این انقلاب را هدف حملات تروریستی و اقدامات خشونت آمیز قرار داده‌اند.

وی ترور شهید مفتح در دانشگاه الهیات دانشگاه تهران را اقدامی توسط گروهک فرقان عنوان کرد و گفت: این اقدام تحت تاثیر برداشت‌های انحرافی و افراطی از اسلام بود که توسط برخی از چهره‌های انقلابی نیز ارائه می‌شد و به سرمایه‌های انقلاب آسیب زد.

رئیس شورای شهر تهران در پایان با تاکید بر اینکه باید مراقب بود جریانات افراطی به بهانه شعارهای انقلابی نسبت به مخدوش کردن احترام مراجع تقلید و اساتید حوزه اقدام نکنند، گفت: کرامت و احترام طلاب و دانشجویان جهت ایجاد فضای وحدت و همدلی باید تقویت شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار