نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد این رژیم سلاح‌ها و موشک‌هایی در اختیار دارد که در هیچ جای جهان وجود ندارند و تل‌آویو با آن‌ها توانایی هدف‌ قرار دادن تمام نقاط منطقه را دارد.

نتانیاهو: موشکهای اسرائیل تمام نقاط خاورمیانه را هدف قرار می‌دهندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جروزالم پست، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، در تهدیدی آشکار گفت این رژیم موشک‌هایی در اختیار دارد که توانایی هدف‌گیری تمام نقاط خاورمیانه را دارند.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز دوشنبه در جریان بازدید از «صنایع هوافضای اسرائیل» مدعی شد: «در اینجا موشک‌های تهاجمی طراحی می‌شود که می‌توانند هر مکانی در منطقه (خاورمیانه) و هر هدفی را مورد اصابت قرار دهند».

او در توصیف مهندسان و نیروهای نظامی «صنایع هوافضای اسرائیل» افزود: «گروهی از افراد در این مکان حضور دارند که بهترین سلاحها را برای اسرائیل طراحی می‌کنند. سلاح‌هایی که در اینجا طراحی می‌شوند در هیچ کشوری وجود ندارند».

نتانیاهو در ادامه همچنین مدعی شد «در صنایع هوافضای اسرائیل ریزماهواره‌هایی تولید و به فضا پرتاب می‌شوند. حوزه فضا، عرصه بسیار وسیعی است که اسرائیل در حال ورود به آن است».


بیشتر بخوانید: درباره زرادخانه هسته‌ای مخفی اسرائیل چه می‌دانیم؟


نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در حالی تمام کشورهای منطقه را تهدید به حمله موشکی می‌کند که بارها در موقعیت‌های مختلف  برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای و برنامه موشکی دفاعی ایران را تهدیدی برای منطقه و جهان معرفی کرده و خواستار تحریم همه‌جانبه کشورمان  شده است.

بنا بر گزارشها، رژیم صهیونیستی همچنین بیش از 300 کلاهک هسته‌ای دارد، اما تاکنون حاضر به امضاء «پیمان منع گسترش سلاح‌های هسته ای (ان‌پی‌تی)» نشده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ملکوت
۱۰:۴۵ ۲۷ آذر ۱۳۹۷
اگر دست وپا خطا کنید چنان اسرئیل نابودکنیم که ندانی در کجا بوده خیلی بلوف نرو کودک کش .
آخرین اخبار