در راستای نظارت بر بهداشت عمومی جامعه و در جهت بررسی نحوه عملکرد اعضای انجمن حمایت از حیوانات رئیس و کارشناسان نظارت شبکه دامپزشکی قاینات از محل نگهداری سگهای ولگرد بازدید نمودند.

محمودی رییس شبکه دامپزشکی قاین در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛گفت:در راستای نظارت بر بهداشت عمومی جامعه و مبارزه با بیماری های قابل انتقال و در جهت بررسی نحوه فعالیت و عملکرد اعضای انجمن حمایت از حیوانات رئیس و کارشناسان نظارت شبکه دامپزشکی قاینات از محل نگهداری سگهای ولگرد بازدید نمودند.
وی افزود:شبکه دامپزشکی بر حسب وظیفه ذاتی خود از انجام این فعالیت استقبال و خود را ملزم به همکاری هایی از قبیل انجام واکسیناسیون و معاینه سگها می نماید که خوشبختانه تا به این لحظه موفق شده همکاری های لازم را با این انجمن به انجام برساند.
محمودی گفت:اما دستگاه های اجرایی دیگر شهرستان به خصوص شهرداری قاین که اصلی ترین متولی این امر محسوب می شود نیازمند این است که جدیت بیشتری در این حوزه داشته باشد و با نگاه ویژه تری مطالبات و حقوق به حق دوستداران محیط زیست و حیوانات بی سرپرست به خصوص سگ را پیگیری کند .
رییس شبکه دامپزشکی قاین افزود:دامپزشکی شهرستان از ابتدای سال تاکنون بیش از 100 قلاده سگ را در پناهگاه نگهداری شهرستان بر علیه بیماری هاری واکسینه نموده است و این کار در طول سال به صورت مستمر با توجه به درخواست شهرداری و انجمن حمایت از حقوق حیوانات انجام می شود.
انتهای پیام/غ
 
 
 
 
برچسب ها: دامپزشکی ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۴ ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
چقدر خوبه که انسان ها بدونن حیوانات هم سهمی در این طبیعت دارند واین ما هستیم که خودمان را مالک دنیا حساب می کنیم و حتی با قصاوت حق کشتن همه انها را به خودمان می دیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۹ ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
از اینکه همچین جاهایی داریم و هنوز کسانی هستند که در راه حق حیات حیوانات تلاش میکنند خوشحالم