مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، گفت : باید بپذیریم که تحقیق و تجربه، کیفیت آموزش را بهبود می‌بخشد.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه مجید یزدان‌پناه، مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : تحقیق و تجربه، کیفیت آموزش را بهبود می‌بخشد و نتایج بهتری از روش‌های سنتی دارد.

وی با ﺗﺄکید بر این نکته که باید اطلاعات و روش‌های خود را به‌روز کنیم، گفت : معلمان، مدیران و والدین باید به سمت‌وسویی پیش بروند که همگام و همراه با دانش‌آموزان از نرم‌افزار‌ها و ابزار‌های ارتباطی نوین بهره بگیرند و نگذارند میان نسل جدید و خودشان، فاصله‌ی زیادی به وجود بیاید.

مجید یزدان‌پناه با اشاره به نقش کلیدی دیدن و تجربه‌کردن در امر آموزش، افزود: از این طریق می‌توان تجربه‌ی درست را شکل داد و برای تعمیق آموخته‌ها از آزمون عملی بهره گرفت. زیرا نسل جوان امروز ایران اسلامی، به راحتی قانع نمی‌شود و انتظار دارد همه چیز را ببیند تا بپذیرد.

این مقام ﻣﺴﺆول آموزش و پرورش، گرایش شدید به رشته‌ی تجربی را یک آسیب جدی برای نظام تعلیم و تربیت دانست و ﺗﺄکید کرد: باید از مقطع ابتدایی دانش‌آموزان را به سمت درست برای انتخاب رشته و شغل در آینده هدایت کنیم و با معرفی و نشان دادن مشاغل مختلف به آنان، زمینه‌ساز انتخاب‌های درست فرزندان‌مان باشیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در بخش پایانی سخنان خود از تلاش شبانه‌روزی مجموعه‌ی همکاران اداره‌ی کل آموزش و پرورش استان برای تسهیل امور فرهنگیان و احقاق حقوق به‌جای آنان خبر داد و گفت: اعتبار بدهی‌های آموزش و پرورش استان کرمانشاه از سال ۸۹ تا کنون که حدود ۴۴ میلیارد تومان است، با همکاری سازمان برنامه و بودجه، تخصیص پیدا کرده و در اولین فرصت در اختیار ما قرار می‌گیرد که بلافاصله جهت پرداخت طلب‌های فرهنگیان استان کرمانشاه از آموزش و پرورش، اقدام خواهیم کرد.

 

 

انتهای پیام/د

باید از مقطع ابتدایی دانش‌آموزان را به سمت درست برای انتخاب رشته و شغل در آینده هدایت کنیم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.