محمدعلی ربانی گفت: به مناسبت هفته پژوهش از فعالان و پژوهشگران برتر در شش رشته و براساس شاخص‌های علمی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی تقدیر می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدعلی ربانی رییس مرکز مطالعات راهبردی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در مراسم بزرگداشت هفته پژوهش که در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار شد، با اشاره به اهمیت بزرگداشت هفته پژوهش در این سازمان گفت: همزمان با فرارسیدن هفته پژوهش، هر دوسال یکبار مراسمی از سوی این سازمان برگزار و به همین مناسبت از عملکرد پژوهشی رایزنان فرهنگی کشورمان تجلیل می‌شود؛ این امر با هدف تشویق و حمایت از پژوهشگران برگزار می‌شود.

وی افزود: برپایی دوسالانه هفته پژوهش فرصت مغتنمی برای ارزیابی و بازخوانی فعالیت‌ها و ظرفیت‌های پژوهشی سازمان است و در آن علاوه بر رونمایی از تازه‌های نشر سازمان، از پژوهشگران برتر سازمان و از نمایندگی‌های فرهنگی فعال در حوزه پژوهش نیز تقدیر می‌شود.

رییس مرکز مطالعات راهبردی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ادامه داد: مجموعه‌ای از فعالیت‌های حوزه پژوهشی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در قالب چاپ و نشر کتاب و رصد و پایش، همایش‌ها و نشست‌های علمی، طرح‌های پژوهشی، انتشار فصلنامه‌ها، مقالات و ارتباطات علمی و پژوهشی صورت می‌گیرد.

ربانی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: به مناسبت هفته پژوهش و به منظور قدردانی و تقدیر از پژوهشگران سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و براساس فراخوان مورخ ۳۱ شهریور سال جاری مرکز مطالعات راهبردی مقرر شد در هفته پژوهش سال جاری در شش رشته، رساله‌های پایان مأموریت، عملکرد پژوهشی نمایندگی‌های فرهنگی، تألیف، تدوین و ترجمه کتاب، مقالات علمی، طرح‌ها و ایده‌های پژوهشی همکاران صف و ستاد در طی دو سال اخیر مورد ارزیابی قرار گرفته و فعالان و پژوهشگران برتر در این حوزه‌ها براساس شاخص‌های علمی تعیین شده، معرفی شوند.

در ادامه این مراسم، بیش از ۱۳۰ عنوان کتاب و نشریه سازمان فرهنگ در هفته پژوهش در محور مطالعات منطقه‌ای، فرهنگ و مذهب، جامعه و فرهنگ، پژوهش‌های فرهنگی و دیپلماسی فرهنگی و ... رونمایی شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار