مشاور رهبر در امور جهان اسلام گفت: در هفته پژوهش برای حل مسائل کشور اتاق فکری به وسعت ایران داشته باشیم.


 هفته پژوهش و اتاق فکری به وسعت ایرانبه گزارش خبرنگار حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، آیت‌الله محمد علی تسخیری در مراسم بزرگداشت هفته پژوهش که در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار شد،گفت:هدف از هفته پژوهش این است که کل ایران اتاق فکری شود تا هر کدام در زمینه تخصص و در رابطه با مشکلات ایران فکری کنند تا از مجموع این فعالیت‌ها کشور به پیش برود و بتوانند آینده را پیش بینی کنند.

وی با بیان اینکه یکی از آیات قرآن در مورد برنامه‌ریزی برای آینده است، گفت:تکرار این آیه به خاطر این است که برنامه ریزی در چارچوب فضای تقوای الهی قرار بگیرد.

مشاور رهبر در امور جهان اسلام با بیان اینکه هر کدام از ما رسالتی داریم، گفت: رسالت ما حرکت تهاجمی به سوی آینده روشن است خوشبختانه ما کشوری هستیم که می‌خواهد رسالت خود را به جهانیان برساند و این یک هدف بزرگیست که نیاز به برنامه ریزی و فعالیت و پژوهش اصیل در چارچوب تقوای الهی است.

آیت‌الله تسخیری تصریح کرد: حمله شدید دشمن و حمله فرهنگی آن‌ها ما را وادار به آماده باش بودن می‌کند برای همین باید رفتار و دشمنان را با ولایت دروغینی که بین خود ایجاد کرده‌اند دفع کنیم.

وی تاکید کرد: اگر به فکر اینده نباشید باید منتظر غوطه ور شدن در فتنه و فساد باشید برای همین ما باید ولایت حقیقی را بین خود ایجاد کنیم و در چارچوب ولایت الهی حرکت کنیم.

مشاور رهبر در امور جهان اسلام تصریح کرد: نیرو‌های فرهنگی این سازمان با علم و تجربه می‌توانند به نتایج خوب و واقعی برسند که می‌توان آن‌ها را بسیج کرد تا برنامه ریزی‌های جامعی داشته باشیم و وظیفه عظیم تبلیغات الهی را انجام دهیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: سیاسی ، سیاست خارجی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار