به منظور کنترل بازار مرغ‌های منجمد با قیمت ۸ هزار و ۹۰۰ تومان در مازندران در حال عرضه است.

سید مصطفی ابراهیمی مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام مازندران در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه با افزایش قیمت مرغ در بازار، توزیع مرغ منجمد از هفته قبل در مازندران آغاز شد، گفت: به منظور کنترل بازار، مرغ منجمد با قیمت هر کیلوگرم ۸ هزار و ۵۰۰ تومان به عوامل فروش فروخته می‌شود و با قیمت ۸ هزار و ۹۰۰ تومان به دست مصرف کننده می‌رسد.

وی با بیان اینکه میزان تولید مرغ در مازندران کاهش نیافته است، افزود: ذخایر تولید مرغ در مازندران خوب و کافی است.

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام مازندران گفت: روزانه ۱۵ تا ۲۰ تن مرغ منجمد با توجه به تقاضای بازار عرضه می‌شود تا قیمت مرغ در بازار کنترل شود.

ابراهیمی افزود: هزار و ۲۳۰ تن مرغ منجمد ۸ ماه امسال در شب عید، ماه رمضان، ماه محرم در مازندران توزیع شد.

وی گفت: تولید مرغ در مازندران با توجه به میزان جمعیت و سرانه مصرف ۶۰ درصد مازاد بر نیاز استان است و به همین دلیل به استان‌های همجوار از جمله تهران ارسال می‌شود.

ابراهیمی افزود: بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ واحد مرغ گوشتی و بیش از ۲۰۰ واحد مرغ مادر در مازندران فعال است.

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام مازندران گفت: مازندران با تولید ۲۳۰ هزار تن گوشت سفید رتبه نخست تولید گوشت مرغ در کشور را دارد و ۱۱ درصد تولید مرغ در کشور در مازندران است.

وی افزود: ۴۰ درصد جوجه یک روزه مورد نیاز کشور در مازندران تولید می‌شود.

وی به توزیع گوشت قرمز منجمد در فروشگاه‌های رفا، اتحادیه‌های تعاونی‌های مصرف و جانبو استان اشاره کرد و گفت: گوشت منجمد گوساله به قیمت ۲۹ هزار تومان در بازار عرضه شده است.

ابراهیمی گفت: در دوماه گذشته ۱۱۵ تن گوشت گرم گوسفندی توزیع شده است.

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام مازندران از ورود محموله جدید گوشت گوسفندی منجمد در استان خبر داد و افزود: از فردا گوشت منجمد گوسفندی با میانگین قیمت ۲۷ تا ۴۰ هزار تومان شامل سردست، ران، گردن و قلوه و براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار عرضه می‌شود.
انتهای پیام/آ

توزیع مرغ و گوشت قرمز منجمد در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.