بقاع متبرکه قطب‌های فرهنگی هستند/تا زمانی که بنیه‌های اعتقادی جامعه تقویت نشوند نمی‌توانیم نیاز‌های یک مسلمان را تامین کنیممدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: بقاع متبرکه به عنوان پایگاه و قطب فرهنگی نقش موثری در ترویج فرهنگ دینی دارند.
 
به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، حجت الاسلام محمد احمد زاده مدیر کل اوقاف خراسان رضوی گفت: یکی از مشکلات جامعه امروز فاصله گرفتن از سبک زندگی اسلامی است که در نتیجه باعث گرفتاری‌و عدم آرامش مردم شده است.

وی تصریح کرد:با ترویج فرهنگ قرآن و عترت و تبیین سبک زندگی امامان معصوم (ع) می‌توان آرامش را به جامعه تزریق کرد و در این مسیر آنچه که ضرورت دارد شناخت سیره و روش زندگی معصومین (ع) و عملیاتی کردن آن در عرصه‌های مختلف زندگی است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی با بیان اینکه بقاع متبرکه به عنوان پایگاه و قطب فرهنگی، نقش موثری در ترویج فرهنگ دینی دارند گفت: بقاع متبرکه علاوه بر اینکه مایه آرامش مردم هستند در زمینه تکمیل خدمات رفاهی برای زائران و فعالیت‌های فرهنگی اقدامات قابل توجهی را به انجام رسانده اند.

احمدزاده افزود:برای تقویت و غنا بخشیدن به ارزش‌های اسلامی، تقویت باور‌های افراد جامعه ضروری است و تا زمانی که بنیه‌های اعتقادی جامعه تقویت نشوند نمی‌توانیم نیاز‌های یک مسلمان را تامین کنیم.

وی تصریح کرد:باید دین اسلام که تامین کننده نیاز‌های بشر است درتمام ابعاد معرفی و تعمیق پیدا کند تا یک مسلمان در مواجه با شبهات انحرافی متزلزل نشود.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

بقاع متبرکه مایه آرامش مردم هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار