فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد ازكشف بيش از 2 تن چوب بلوط قاچاق به ارزش 120 ميليون ريال و دستگيری یک نفر در این رابطه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ "محمدرضا خدادوست" فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد گفت:برابر اخبار واصله مبني بر قاچاق چوب بلوط و به منظور مقابله با قاچاقچيان کالا و مخلان نظم اقتصادي ، موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران پليس آگاهي شهرستان نجف آباد قرار گرفت.

وي ادامه داد: با انجام يك سري كارهاي تخصصی مشخص شد فردی در انباری خارج از شهر اقدام به دپو و توزیع چوب بلوط می کند که بلافاصله وارد عمل شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت : پس از هماهنگی با مقام قضائی از محل بازرسی شد که مقدار 2 تن و 100 کیلو گرم چوب بلوط قاچاق كشف شد .

سرهنگ خدادوست افزود : در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد .

فرمانده انتظامي شهرستان نجف آباد در پايان ضمن تاكيد برسهم مشارکتي مردم در حفظ منابع طبيعي به شهروندان توصيه كرد و گفت: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک ، موضوع را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهید.

 

انتهای پیام/م

کشف محموله چوب بلوط در نجف آباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار