ترامپ در واکنش به انتقادات درباره مرگ دختر بچه مهاجر گواتمالایی در حساب توئیتری خود نوشت، سیاست دموکرات‌ها در جداکردن کودکان از والدین خود در دوره اوباما بسیار بدتر از دولت او بود.

حمایت ترامپ از سیاست‌های مهاجرتی خود با وجود مرگ دختر بچه گواتمالاییبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس جمهور آمریکا در واکنش به انتقادات درباره مرگ دختر بچه گواتمالایی و در دفاع از سیاست خود در زمینه جدا کردن والدین مهاجر از فرزندانشان در حساب توئیتری خود نوشت: «سیاست دموکرات‌ها در جدایی کودکان از والدین در دوره اوباما بسیار بدتر از چیزی است که من در حال مدیریت کردن آن هستم. تصاویر کودکان در قفس را در سال ۲۰۱۴ در دوره اوباما به خاطر بیاورید. با این حال اگر این کودکان از والدینشان جدا نشوند شمار بسیار زیادی به آمریکا می‌آیند، قاچاقچیان از کودکان استفاده می‌کنند!»

اخیرا به دنبال درگذشت این کودک 7 ساله مهاجر، انتقادات علیه سیاست‌های مهاجرتی دولت آمریکا دوباره افزایش یافته است.

سیاست‌های افراطی ترامپ در مقابله با ورود مهاجران به خاک آمریکا انتقادات زیادی را از زمانی که به قدرت رسیده برانگیخته است. با این وجود وی بر تداوم این سیاست‌ها اصرار کرده و علیرغم مشکلات مالی، کنگره را تهدید کرده است که در صورت عدم تامین بودجه دیوار مرزی با مکزیک دولت فدرال را تعطیل خواهد کرد.

این دختر بچه گواتمالایی و پدرش جزو ۱۶۳ مهاجری بودند که اخیرا به صورت غیرقانونی از مرز عبور کرده‌اند و در کمپ‌های موقتی که دولت برای آن‌ها در نظر گرفته بود مستقر بودند. ۸ ساعت بعد از بازداشت و جدایی از پدرش این کودک دچار تشنج و تب بالا شده و بعد از چند روز وخامت اوضاع جسمانی فوت کرد.

انتهای پیام/

دفاع ترامپ از سیاست خود در زمینه جدا کردن والدین مهاجر از فرزندانشان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۷ ۲۶ آذر ۱۳۹۷
شبيه بچه هايي هستن بدتون مياد ازشون خونتون ميان بي ادب پر رووووووووووووووو و .. وايييييييييييييييييييي اين بچه بود چقد بد تربيبت شد بابا ...ننگ بر ترامپ
آخرین اخبار