اسپوتنیک: کشتی ترامپ با ادامه کناره‌گیری اعضای دولتش در حال غرق شدن است

خبرگزاری اسپوتنیک در مطلبی نوشت با ادامه یافتن موج کناره‌گیری‌ها در دولت دونالد ترامپ، کشتی رئیس‌جمهور آمریکا در حال غرق شدن است.

اسپوتنیک: کشتی ترامپ با ادامه کناره‌گیری اعضای دولتش در حال غرق شدن استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، خبرگزاری اسپوتنیک در گزارشی نوشت: با ادامه یافتن تحقیقات مربوط به فساد مالی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا و خانواده‌اش، بسیاری از حامیان، متحدان، طرفداران و همکاران سابق رئیس جمهور آمریکا در حال کناره‌گیری از سمت‌های خود و درواقع بیرون پریدن از کشتی دونالد ترامپ هستند.

به دنبال تصمیم مقامات ارشد دولت دونالد ترامپ برای ترک سمت‌های خود همچون «جان کلی» رئیس کارکنان کاخ سفید، «نیکی هیلی» نماینده آمریکا در سازمان ملل و «جف سشنز» دادستان کل آمریکا، تعدادی از نمایندگان و مقامات دیگر دولت آمریکا هم به زمره افرادی که به دونالد ترامپ پشت کرده اند، پیوسته اند.

روز شنبه، «راین زینکی»، وزیر کشور آمریکا اعلام کرد قصد دارد به دلیل اتهامات مطرح شده درباره نقض قوانین اخلاقی و استفاده غیرقانونی از پول های فدرال برای تأمین مخارج خانواده‌اش، از سمت خود استعفا کند.

روز جمعه، «کریس کریستی» فرماندار نیوجرسی و از حامیان سرسخت دونالد ترامپ پیشنهاد رئیس جمهور آمریکا را برای پذیرفتن سمت رئیس کارکنان کاخ سفید رد کرد.

به دنبال محکوم شدن «مایکل کوهن» وکیل سابق ترامپ به 3 سال حبس به دلیل دروغگویی به کمیته سنا و فساد مالی و مالیاتی، «دیوید پکر» رئیس مجله امریکن مدیا و از حامیان اصلی دونالد ترامپ که در دوره انتخابات اخبار منفی درباره رئیس جمهور را پیدا کرده و حق انتشار آنها را خریداری می کرد تا از چاپ آنها جلوگیری کند، هفته گذشته تأیید کرد به «کارن مک دوگال» مدل مجله مستهجنی که با دونالد ترامپ رابطه غیراخلاقی داشته است مبلغ 150 هزار دلار حق السکوت پرداخته است.

«میک مولوینی» رئیس جدید و موقت کارکنان کاخ سفید پیشتر در یک گفتگوی تلویزیونی اعلام کرده بود رئیس جمهور آمریکا یک «انسان وحشتناک» است.

خبرگزاری رویترز پس از کناره گیری نیکی هیلی (حدود دو ماه پیش) تصاویر همه چهره های شاخصی که در دوران ریاست جمهوری ترامپ از سمت خود کناره گیری کرده یا برکنار شده اند را منتشر کرد که تعداد آنها به 34 نفر می رسید. (اینجا)

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار