ششمین کنگره سالانه اخلاق پزشکی ایران همزمان با پنجمین همایش ملی اخلاق و شیوه‌های نوین درمان ناباروری در دانشگاه علوم پزشکی جهرم برگزار می‌شود.

جهرم میزبان کنگره اخلاق پزشکی کشوربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد رحمانیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم گفت: همایش دوسالانه اخلاق و شیوه‌های نوین درمان ناباروری با حضور متخصصان زنان و زایمان، صاحب‌نظران درمان نازایی و اندیشمندان حوزه فقه، اخلاق و حقوق در دانشگاه علوم پزشکی جهرم، امسال به‌طور همزمان با ششمین کنگره سالانه اخلاق پزشکی ایران از روز سه شنبه ٢٧ تا ٢٩ آذرماه در دانشگاه برگزار می‌شود.

وی، آموزش‌های اخلاق پزشکی، بسته اعتلای اخلاق حرفه‌ای، اخلاق در ارائه خدمات سلامت، اخلاق در پژوهش‌های پزشکی و اخلاق در سیاستگذاری سلامت را از محور‌های این همایش عنوان کرد.

رحمانیان با بیان اینکه میزبانی این کنگره حاصل تلاش‌ها و نوآوری‌های آموزشی گروه اخلاق پزشکی جهرم و درخشش این مجموعه در سطح کشور است، ادامه داد: کنگره ششم در روز نخست خود پذیرای مدیران گروه‌های اخلاق پزشکی و مسوولان بسته اعتلای اخلاق حرفه‌ای است که با شعار «آموزش اخلاق پزشکی دیروز، امروز، فردا» برگزار می‌شود.

معاون پژوهش و تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی جهرم نیز از ارسال ۴٣۰ چکیده مقاله حیطه اخلاق پزشکی به دبیرخانه این همایش خبر داد و گفت: از این تعداد مقاله ارسال شده ٣۱٢ مقاله به‌صورت پوستر و ٣۶ مقاله به شکل سخنرانی ارائه می‌شود.

کاووس صلح‌جو افزود: در این کنگره کشوری هفت پنل تخصصی در موضوعات اخلاق و شیوه‌های نوین درمان ناباروری، اخلاق حرفه‌ای در پزشکی، اخلاق حرفه‌ای در پیراپزشکی، آموزش اخلاق پزشکی، اخلاق در پرستاری، اخلاق در پژوهش و مبانی اخلاق پزشکی ارائه می‌شود.
انتهای پیام/م

برگزاری کنگره سالانه اخلاق پزشکی ایران در جهرم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.