سرمربی تیم والیبال شهروند اراک گفت: بازیکنان تیم ما به هیچ عنوان تمرکز ندارند و این عدم تمرکز به دلیل عدم حمایت مسئولان است.

خداوردی: نه من و نه بازیکنان اراک تمرکز نداشتیماکبر خداوردی در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، بعد از شکست مقابل تیم والیبال پیکان در هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال گفت: من امروز روی تیمم تمرکز نداشتم و به بازیکنان هم حق می دهم که روی بازی تمرکز نداشته باشند.

وی ادامه داد: تیم من همه مشکلات را با هم دارد. همه مشکلات از جمله دیر بسته شدن تیم، بومی بودن بازیکنان، مشکلات مالی و ... در تیم اراک وجود دارد و این طبیعی است که نتوانیم به خوبی تمرکز کنیم.

خداوردی در ادامه اظهار داشت: می توانستیم در ست های دوم به بعد بهتر بازی کنیم اما نشد. من در این 13 هفته درباره مشکلات تیمم مصاحبه کردم اما بی فایده بود. من حتی تمرینات را تعطیل کردم اما اوضاع سر و سامان پیدا نکرد.

سرمربی شهروند اراک درباره وضعیت تیم در ادامه مسابقات افزود: مسئولان استان برخی وعده ها را به بازیکنان دادند و قرار بود که پرداختی صورت بگیرد اما رخ نداد و همین باعث ناراحتی و از دست رفتن انگیزه در بین بازیکنان شد.

خداوردی افزود: من دیگر به تیم شهروند اراک فکر نخواهم کرد. تیمی که 13 هفته حمایت نمی شود یعنی صاحب ندارد و من چرا باید وقت و انرژی خود را صرف کنم. دیگر مسئولان تیم باید برای این تیم تصمیم بگیرند.

سرمربی تیم شهروند اراک در ادامه خاطر نشان کرد: تیم ما بسیار مشکل دارد. تیم ما تماشاگر دارد و بازیکنان نیز از جان و دل تلاش می کنند اما چرا نباید برای این تیم برنامه ریزی صورت بگیرد. تیم ما فقط دست و پا می زند که سرپا بماند و وضعیت خوبی ندارد. من منتظر می‌مانم که ببینم تصمیم مسئولان باشگاه به کجا می رسد؟


بیشتر بخوانید: پیکان تهران ۳ – شهروند اراک یک / پایان شیرین خودروسازان در نیم فصل لیگ برتر والیبال


انتهای پیام/

اظهارات خداوردی پس از دیدار مقابل پیکان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار