مدیرعامل بیمه تعاون کشور گفت : ناوگان اتوبوسرانی اصفهان و حومه زیرپوشش بیمه بخش حمل و نقل و حمل مسافر قرار گرفت و برای افزون بر2 هزار دستگاه اتوبوس داخل شهری ، بیمه نامه شخص ثالث صادر شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،یونس مظلومی مدیرعامل بیمه تعاون کشور امروز در آیین بهره‌برداری از طرح‌های اتوبوسرانی اصفهان با اشاره به این‌که بیمه شاخه‌های مختلفی را شامل می‌شود که بیمه بخش حمل و نقل و حمل مسافر نیز از این جمله است ، اظهار کرد: در طول سال حدود 16 هزار نفر در حوادث ترافیکی کشور کشته و مصدوم می‌شوند که بخشی از اینها نیز مربوط به حمل و نقل شهری است.

وی افزود : شرکت‌های بیمه خدمات بسیار گسترده‌ای را برای زیان دیدگان این نوع از حوادث ارائه می‌کنند، از طرف دیگر شاهد هستیم که حوزه حمل و نقل با استفاده از این پوشش‌های بیمه‌ای می‌تواند دغدغه‌ای که مربوط به متولیان این بخش از اقتصاد کشور می‌شود را تحت پوشش قرار دهد و برای آنها آرامش خاطر ایجاد کند.

مدیرعامل بیمه تعاون کشور ادامه داد:  شرکت‌های بیمه با این پوشش‌های بیمه‌ای می‌توانند هنگام وقوع حادثه از فرد زیان‌دیده و خانواده او حمایت کنند و همچنین مقصر را که در صورت نبود بیمه باید دچار مجازات زندان و پرداخت دیه‌های سنگین شود، تحت پوشش قرار دهند.

یونسی در ادامه عنوان کرد: در شرکت بیمه تعاون ، ناوگان اتوبوسرانی اصفهان و حومه را تحت پوشش قرار داده ایم، بالغ بر 2 هزار دستگاه اتوبوس داخل شهری در حال حاضر تحت پوشش بیمه دیه کامل و خسارت‌های مالی کامل قرار گرفته‌اند و بیمه شخص ثالث آن‌ها صادر شده است.

وی در ادامه ضمن ابراز امیدواری از رخ ندادن حادثه برای هموطنان گفت : با توجه به زیان مادی و معنوی که به خانواده‌ها در صورت وقوع حوادث رخ می‌دهد، دوست نداریم که برای کسی حادثه‌ای رخ دهد.

مدیرعامل بیمه تعاون کشور اضافه کرد: بیمه‌های شخص ثالث هم خسارت‌های مالی و هم خسارت‌های جانی را پوشش می‌دهد، خسارت‌های جانی خود راننده و سرنشینان داخل اتوبوس و افراد خارج از اتوبوس را شامل می‌شود، خسارت‌های مالی وارد به اشخاص ثالث هم تا سقفی که در بیمه‌نامه تحت پوشش قرار گرفته است ، پرداخت خواهد شد.

یونسی تصریح کرد: بیمه‌های شخص ثالث چه برای وسایل حمل و نقل عمومی و چه برای حمل و نقل وسایل شخصی صادر می‌شود ، قرارداد امسال ما با اتوبوسرانی اصفهان همین چند روز گذشته شروع شده است و تا یک سال آینده ادامه دارد، تمام تلاش خود را خواهیم کرد که رضایت شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و رانندگان و مردم را جلب کنیم که بتوانیم سال آینده هم این قرارداد را داشته باشیم.

انتهای پیام/م

سالانه 16 هزار نفر در حوادث ترافیکی کشته می‌شوند

برچسب ها: بیمه ، اتوبوسرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.