معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار قصرشیرین گفت: 348 واحد مسکونی شهری و روستایی تخریبی در زلزله 21 آبان ماه به اتمام رسید.

پایان کار احداث 348 واحد مسکونی زلزله زدهبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، حشمت الله رضایی  معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار قصرشیرین گفت:از مجموع این واحدهای تازه احداث شده ، 58 واحد در مناطق شهری و 290 واحد نیز در مناطق روستایی است.

وی با بیان اینکه در زلزله کرمانشاه آبان پارسال در مجموع 960 واحد مسکونی تخریب شد، اظهار داشت: از واحدهای تخریبی، 650 واحد مسکونی شهری و 310 واحد مسکونی روستایی است.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار قصرشیرین گفت: اکنون 653 واحد مسکونی شهری و روستایی قصرشیرین در مرحله پی کنی ، 653 واحد در مرحله پی سازی، 218 واحد در مرحله اسکلت بندی ، 398 واحد در مرحله دیوارچینی، 446 واحد در مرحله سقف گذاری و 376 واحد نیز در مرحله گچ و خاک است.

رضایی عنوان کرد: پنج هزار و 207 تن از مالکان واحدهای مسکونی آسیب دیده شهری و روستایی ناشی از زلزله 7.3 دهم ریشتری 21 آبان پارسال برای دریافت تسهیلات مورد نیاز بازسازی به بانک های عامل این شهرستان خبر داد.

این مقام مسئول گفت: از مجموع واحدهای معرفی شده به بانک های عامل ، مالکان پنج هزار و 141 واحد مسکونی با عقد قرارداد با بانک های عامل، موفق به دریافت تسهیلات مورد نیاز شدند.

رضایی اضافه کرد که از مجموع واحدهایی که تسهیلات ساخت و یا تعمیرات را دریافت کرده اند ، 644 واحد احداثی و چهار هزار و 477 واحد نیز تعمیری است.

وی گفت: همچنین برای یک هزار و 611 مستاجر واحدهای تعمیری و احداثی در این شهرستان تشکل پرونده شده است و تاکنون برای 308 واحد مسکونی شهری و 10 واحد تجاری قصرشیرین توسط شهرداری نیز پروانه ساخت صادر شده است.

انتهای  پیام/ز

تشکیل پرونده برای هزار و 611 مستاجر  زلزله زده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.