طراحی خلاقانه نقاش جوان بر روی گردوغبار نشسته بر کامیون‌های حمل بار را در این خبر مشاهده کنید.

نقاشی جالب نقاش جوان روی گرد و خاک کامیون‌ها+ عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، نقاشی و طراحی هنر ارزشمندی است که علاقه‌مندان بسیاری را در سراسر دنیا برای خود دارد و علاوه بر نقاشان و طراحان حرفه‌ای که عاشقانه کار خود را دوست دارند، تماشای نتیجه زحمت این افراد برای سایر مردم با جایگاه‌ها و مشاغل مختلف لذت‌بخش و دوست‌داشتنی است.

تماشای تابلوهایی از طرح‌هایی چون محیط زیست و طبیعت، حیوانات و موجودات زنده و همچنین سایر مناظر زیبای طبیعی همواره جزو طرح‌های نقاشی و طراحی پرطرفدار بوده‌اند و هر یک از هنرمندان عرصه نقاشی با سبک و سیاقی محبوب‌تر هنر خود را در این راه به نمایش می‌گذارد.

به تازگی یکی از هنرمندان جوان عرصه طراحی و نقاشی اهل کشور روسیه به نام (Nikita Golubev) با ظرافت و خلاقیتی بی‌نظیر روی گردوخاک کامیون‌ها و ماشین‌های بزرگ، نقش و نگارهای زیبا و پرطرفداری را طراحی می‌کند.

در ادامه این خبر تصاویری از هنر نیکیتا نقاش و طراح خوش‌ذوق روسی را مشاهده می‌کنید که البته تنها گوشه‌ای از هنرنمایی این هنرمند خلاق است که این روزها در شبکه‌های اجتماعی فضای مجازی منتشر شده است.

نقاشی جالب نقاش جوان روی گرد و خاک کامیون‌ها+ عکس

نقاشی جالب نقاش جوان روی گرد و خاک کامیون‌ها+ عکس

انتهای پیام/

برچسب ها: طراحی ، جالبترین ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار