استاندار کهگیلویه و بویراحمد یکی از مهمترین اولویت‌ها را ایجاد اشتغال و رونق تولید دانست و گفت: با تمام توان پیگیر موانع بر سر راه تسریع در روند عملیات اجرایی پتروشیمی‌های استان هستم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ، علی محمد احمدی صبح امروز با اشاره به دیدارش با رئیس بانک توسعه صادرات کشور اظهار داشت: ضرورت تسریع در روند اجرایی پتروشیمی‌ها و واحدهای تولیدی وابسته به این بانک در استان بررسی شد.

وی خواستار توجه و گشایش راهکارهای بیشتر این بانک و اعطای تسهیلات لازم برای حمایت و پیشبرد اهداف استان در خصوص واحدهای تولیدی و رفع موانع واحدها مرتبط با این بانک شد. 

احمدی تاکید کرد: این بانک در راستای فعالیت‌های توسعه‌ای خود نسبت به تسریع در روند پیشرفت فیزیکی طرح‌های بزرگ از جمله پتروشیمی‌ها و رفع موانع طرح‌های اقتصادی برای افزایش تولید و صادرات نسبت به تامین منابع، تسهیلات و مشوق‌ها توجه حمایتی داشته باشد.

وی نیاز استان را به خدمات مالی و جانبی بانک توسعه صادرات ایران ضروری دانست و گفت: برای گسترش مبادلات تجاری و اقتصادی، افزایش صادرات و رفع موانع واحدهای تولیدی راکد که استان شرایط خوبی را آغاز کرده وهمچنین تولید، اشتغال و گسترش صنایع دستی نیازمند توجه بیش از پیش این بانک تخصصی است. 

انتهای پیام/غ

رفع موانع عملیات اجرایی پتروشیمی های استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.