رئیس جهاد دانشگاهی استان کردستان گفت: در جشنواره ایده‌هتی کسب و کار ۵۶ ایده در دو مرحله داوری شد که ۱۲ ایده برتر به مرحله نهایی راه پیدا کرد.

  به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، چیا سهراب‌نژاد امروزیکشنبه (25 آذر) در سومین جشنواره ایده‌های برتر کسب و کار که در تالار مولوی دانشگاه کردستان برگزار شد، گفت: تجاری‌سازی ایده‌ها هدف نهایی کسب و کار‌های کوچک است.

وی افزود: این جشنواره سومین جشنواره است که به دبیرخانه‌ای جهاد دانشگاهی برگزار شده و مهلت ارسال آثار تا ۲۵ آبان ماه ۹۷ و تاریخ نتایج داوری ۳۰ آبان ماه اعلام شد.

رئیس جهاد دانشگاهی استان کردستان با بیان اینکه ۵۶ ایده در آبان ماه به دبیرخانه جشنواره ارسال شد، تصریح کرد: این ۵۶ ایده در ۲ مرحله داوری شدند و از این تعداد در حدود ۱۲ ایده برتر انتخاب شدند و به مرحله نهایی راه پیدا کردند.

سهراب‌نژاد به اهمیت داوری این ایده‌ها اشاره کرد و ادامه داد: داوری ایده‌ها بر عهده افراد متخصص و مورد تایید پارک علم و فناوری و بنیاد نخبگان استان کردستان بوده است.

وی تصریح کرد: محور‌های این همایش در زمینه کشاورزی، فناوری اطلاعات، فنی مهندسی و گیاهان دارویی خواهد بود و در پایان ایده‌های برتر انتخاب و به مرحله سرمایه‌گذاری خواهند رسید.

رئیس جهاد دانشگاهی استان کردستان گفت: برگزاری چنین همایش‌هایی برای جامعه و جوانان خلاق مفید خواهد بود و موجب اتصالشان به فعالان اقتصادی شده لذا ضرورت دارد تمام دستگاه‌های اجرایی در این راستا کمک کنند.

انتهای پیام/م

برگزاری سومین جشنواره ایده‌های برتر کسب و کار در دانشگاه کردستان

برچسب ها: اشتغال ، کشاورزان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.