مدیرکل حمل و نقل پایانه‌های استان گفت: ۵هزار ۸۰۰فقره کارت سلامت برای رانندگان بخش حمل و نقل عمومی درسطح استان صادر شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، خانقایی در نشست خبری با اصحاب رسانه که در اداره کل حمل و نقل جاده‌ای استان برگزار شد گفت: هم اکنون ۲۹مجتمع خدمات رفاهی در محور‌های مواصلاتی فعال هستند که به تعداد ۸۰ واحد در محور‌های استان نیازمندیم.

خانقایی افزود: باتوجه به افزایش قیمت‌ها تعداد۳هزارو ۵۲۴ حلقه لاستیک در میان رانندگان ناوگان اتوبوسی و کامیونی عمومی جاده‌ای توزیع شده است.

وی افزود: پایانه مرزی میلک و میرجاوه شاهد ترانزیت بیش از ۷۳۱هزار تن کالا تردد بیش از ۱۳هزار نفر و ورود ۶۴هزار نفر زایر پاکستانی بوده است.

وی ادامه داد: همچنین در سال جاری یک میلیون ۶۸۴ هزار تن کالا از طریق پایانه مرزی میلک و میرجاوه صادرات و بیش از ۱۴۲هزار تن کالا وارد شده است.

مدیرکل حمل و نقل پایانه‌های استان گفت: توزیع سه هزار عدد کلاه ایمنی و برچسب شب رنگ مخصوص را میان راکبان موتورسیکلت، توزیع ۵۵۰ عدد کپسول آتش‌نشانی و ۱۸۰۰عدد مارکز شبرنگ مخصوص وانت بار‌ها ، صدور بیش از۲۳هزار ۷۰۰برگ معاینه فنی در مراکز معاینه فنی در استان و ایمن سازی فیزیکی ۷۴باب مدرسه روستایی درحاشیه جاده‌های استان از طریق نصب تابلو‌های مخصوص از جمله اقداماتی است که در بحث ایمنی و ترافیک در محور‌های مواصلاتی انجام شده است.

خانقایی افزود: در بحث حمل و نقل داخلی کالا و مسافر در سال جاری ۶میلیون و ۴۱۳هزار تن کالا از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی جابه جا شده است.

وی ادامه داد: در این مدت بیش از ۴میلیون ۷هزار مسافر ازطریق ۴۳۰هزار تردد توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جابجا  و  ۸دستگاه تردد شمار جاده‌ای در در محور‌های مواصلاتی استان بمنظور مدیریت راه‌های نصب شده است.

خانقایی با اشاره به خدمات راهداری این نهاد هم گفت: اجرای خط کشی ۱۲۰۰کیلومتر از جاده‌های استان، اجرای عملیات آشکار سازی ۱۵نقطه پر حادثه، رفع و ایمن سازی۵۳نقطه پر تصادف، اجرای عملیات لکه گیری آسفالت به طول ۱۷۰کیلومتر از جمله اقدامات انجام شده است.

وی گفت: عملیات سایت موقت پایانه مرزی ریمدان پیشین استارت خورده است و سه مجتمع خدماتی رفاهی و جاده ای نیز به بهره برداری رسیده است.

 

 

انتهای پیام/پ

 

برچسب ها: استانداری ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.